Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Grafisk design. Nokon som vil ta oppdraget med å "fikse" logoen min?

Eg har bestilt inn ein nettportal for psykisk helse frå Devant, webprogrammeringsfirma, og portalen vil bli publisert 01.01.2012.

Kladd til portal: hjelptilhjelp.fastweb.no
Portal etter publisering: hjelptilhjelp.no

Har ein viss pott å bruke til dette prosjektet, men vil halde kostnader så låge som mogleg (ganske lurt, ikkje sant?!), og i denne samanheng vil eg henvende meg til webforumet for å høyre om det er nokon som er gode (nok) på grafisk design til at dei vil kunne utbetre logoen min.

Eg har ikkje høge krav, tenkjer at logoen forsåvidt er grei nok som den er, men det er litt skeiv og unøyaktig, og det er naturleg nok eit mål at alt skal sjå så proft ut som mogleg.

Send meg gjerne respons som PM, og gje meg ein anslått pris. Alternativet er å setje seg ved skrivebordet på nytt, evt bestille dette inn frå reklamebyrå, noko som fort blir dyrt!
 

Venator

Medlem
Jeg er ikke så flink på logoer med skrift, men det kan du kanskje legge på selv? Jeg har laget en logo du kanskje liker (absolute ingen krav på at du syntes denne er noe, ettersom jeg ikke har noe utdanning innen grafisk design :)), basert på et hjerte:
http://img696.imageshack.us/img696/4485/hjerte.png (link til bildet nedenfor vis det ikke funker)
hjerte.png


Helst svar i denne topicen eller på geir.marius@hotmail.com, er ikke så flink til og lese PMs :)
 
Topp