Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Handle på Alibaba

KIA

Medlem
Lurer på om noen har erfaring med kjøp fra alibaba.com?

Har selv fått kontakt med en leverandør som sier selv at de er "manufactory". Har chatet gjennom Skype, de er interessert å gjøre businnes med meg, og svarer på alle mine spørsmål. Jeg har ikke noen mistenkelige tanker over dem, men jeg vil høre fra noen som vil dele sine erfaringer, og vil gi noen tips ifm handle fra kinesiske leverandører bla. betaling, frakt, etc.
 

KIA

Medlem
Har sankket med dem. De virker troverdig. Men om de er manifactury eller bare trading company, spiller ingen rolle så lenge kvalitet og pris stemmer. Jeg tenker betaling gjennom paypal.
 

Msites Ltd

Livsnyter
De fleste er ærlige mennesker og du får helt sikkert varene. Det største problemet er som regel at kvaliteten kan variere. Så alt i alt kommer det an på hva du skal importere.

Jeg har importert varer fra både Kina og andre steder i verden gjennom de siste 25 årene og jeg har til gode å bli lurt skikkelig. Har riktignok fått varer som ikke var som forventet, lengre leveringstid etc, men dette kan kan også skje her hjemme i Europa!
 

advanced22

New Member
Et lurt tips er å alltid bestille en "sample". Da får du testet varen og det er mere sannsynlig at bedriften er ekte.
 

Newbee

New Member
Min erfaring er at 100% av kinesiske firma er produsenter.
Dette gjelder da om det er det du etterlyser, eller om du spør om dette.
Men egentlig så er "90%" bare vanlige firma som videre selger varer.

Har vært i kontakt med flere, også besøkt diverse i ningbo i kina.
På en fabrikk eg besøkte, Hadde 3 ansattehvert sitt "enk/eller noe i den dur" hvor dei solgte /tilbydde varer som ble produsert hos arbeidsgiver.
 
Topp