Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Har noen statistikk på sommerens nedgang?

joachim

Medlem
Har noen statistikk på sommerens nedgang i besøkstall, ca, ca? Har aldri laget noen slik selv, men opplever stadig større svingninger, dvs i forhold til vinteren, og enkelte dager med tragisk dårlige besøkstall, for så å plutselig slå til med 'normale' besøkstall (men bare unntaksvis nå om dagen).
Kan ikke skylde på været hele tiden, for vi lever i et langstrakt land, med store variasjoner i været. Skal jeg ta et raskt overslag har besøkstallene sunket med rundt 30% på noen få uker (men som nevnt, med enkelte underlige unntak etter min mening). At tallene synker om sommeren er en kjennsgjerning, men det er de harde tall jeg lurer på.

J.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Gjennom årene ser 30% ut til å være et tall som går igjen, iallefall etter hva jeg har sett. Personlig har jeg som oftest hatt økning i trafikken på hovedsidene mine, selv om sommeren.
 

joachim

Medlem
Men da har du vel også en side som er mer 'aktuell' om sommeren kan jeg tenke meg. (Om surfing kanskje - på vann alså, siden du er Australia fan :D)

Feks: en side om vannski er helt sikkert mer pop om sommeren enn om vinteren.

(må innrømme at jeg ikke kjenner til dine nettsider, men det er sikkert ymse hvordan en del nettstder 'reagerer' på årstidene. Min side går helt klart ned om sommeren, sier seg nesten selv)

J.
 
Topp