Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hjelpe meg - FBI

picxx

Well-Known Member
Kunne godt tenkt meg en link fra den sida der jeg :)

La også merke til at whitehouse.gov hadde en PR på 10... amazing! :D
 

Stormen

Medlem
Hmm.. Kan hende det er en indekseringsrobot for safe search-tjenester... Altså at du får besøk av en robot, som vurderer om nettstedet skal inkluderes i "safe webbrowsing"-lister. Trenger ikke å være så veldig ulovlig, det du driver med (vil jeg tro) :)
 

Tonny Kluften

Administrator
Kenneth, det er 1 treff, altså 1 unik besøkende fra den linken.
Nei, det er ikke ulovlig. Hvordan kan en robot vurdere slik da? Og hvorfor lager FBI safe webbrowsing lister?

Hehe, syns det er litt morsomt bare. FBI har tatt ned et av nettstedene mine før nemlig, eller rettere sagt, de presset hostgator til å stenge siden. Og den siden var ikke ulovlig den heller.
 

picxx

Well-Known Member
ang. roboten: den ser sikkert etter ord og sånt på siden (f.ex. "anal sex")

Anal sex er nok ikke noe de ser etter (enda).
I fjor ble det ulovlig med wet-sex i statene, og det var en god del betalingssider som ble driftet fra uniten som ble tatt ned da.
Også ting som (dritt)sex, bestiality og mere opplagte ting blir tatt ned av fbi om det har noen som helst forbindelse til usa.
 

Knut

Medlem
Fbi er ikke noe å miste nattesøvnen av. Bare vent til du får epost og besøk av NSA der de forklarer høflig og pent at om du ikke gjør som de sier uten å protestere så vil bl.a aldri få innreisetillatelse til USA og dets områder, og at du ikke er velkommen til noen av USA's ambasader. Og at alle utbetalinger fra USA vil bli stoppet eller nøye sjekket. Og så vil det mest idiotiske stå helt sist i mailen du får, -at du ikke kan bli politiker eller ta jobb i en statlig bedrift i USA eller dets områder de neste 99 år.
 

Tonny Kluften

Administrator
Ordet sex eller relaterte saker er ikke nevt i det hele tatt på nettstedet. Det handler om healing og lignende.
Aha, de ser selvsagt etter religiøse fanatikere, der har vi nok svaret på hvorfor de sjekker. De ser etter den neste "texas-sekta", jeg kan forsikre at det ikke er meg:D

Hehe, så du må vente 99 år. Har du fått det Knut?
 
Sist redigert:

Knut

Medlem
Ja. Har igjen 97 år før jeg kan bli president. Noe jeg hadde gledet meg til lenge :(

Neida, jeg har ikke fått sånne mailer. hehe
 

Knut

Medlem
Skriv heller at Bush er terr. eller no i en gjestebok på en amerikansk server.. Eller det beste, skriv at du selv er det og har konkrete planer. Det vil garantere ett personlig besøk av en eller annen.
 
Topp