Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva er beste betalingsløsning?

appelsin

Medlem
Trenger betalingsløsning til enkel nettside (ingen handlekurv, kun 2 alternativer)

Noen anbefalte betalingsløsninger mtp pris og brukervennlighet? Vet ikke hvor mange ordrer jeg får per dag, men 1-20 er realistisk.
 

appelsin

Medlem
Hvorfor er NETS med Handelsbanken bra? Antar at dette er betaling med Visa eller Mastercard?

Er Payex et bra system?
 
Går du inn for å finne prisene på nettsidene til Nets og Dibs har du en utfordring. Ettersom begge har fjernet dem fra nettsidene sine de siste årene. Nets, har heldigvis en egen side hvor prisene fortsatt er tilgjengelige: Netaxept Plus - Betalingsterminal

(Prisene er ikke avskrekkende, og har sett på priser for Sverige hvor noen av dem er doble.. Hvorfor? Det vet jeg ikke)
 

appelsin

Medlem
- PayPal
- NETS med Handelsbanken

Vi bruker DNB. Har det noe å si ifht Handelsbanken-løsningen?

Jeg finner samme pris på Nets sine nettsider of Handelsbankens nettsider for den enkleste betalingslsningen Netaxept Start (2000 kr etb., 300 kr/mnd, 3 kr/trans)

Så hva er egentlig forskjellen?

Er det vanlig å avtale en egen deal med de ulike bankene, eller hva gjør Handelsbanken den beste løsningen?
 

Host1

Medlem
For å unngå mye arbeid i forbindelse med dette ville jeg gått for PayPal i starten. Du får en løsning som er veldig enkel å sette opp, samt ikke koster deg en krone før du faktisk selger noe. Uttak til norsk bankkonto fra PayPal er genialt enkelt, tar 1-2 arbeidsdager før pengene er på din konto. (Morsomt nok tar det 3-4 arbeidsdager hvis du har en amerikansk bankkonto.)
 
Vær klar over at paypal kan finne på å stenge kontoen din uten forvarsel, blant annet om noen angrer seg på kjøp.
 

the6tk

Medlem
Vær klar over at paypal kan finne på å stenge kontoen din uten forvarsel, blant annet om noen angrer seg på kjøp.

Jeg vil nå tro at det skal mer til enn kun at en kunde angrer på kjøp før Paypal stenger kontoen.. For å angre på ett kjøp er ganske "vanlig"..
 
Topp