Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva er siste domenenavn du kjøpte og grunnen?

Fritz

Medlem
Siden jeg hadde så mange domener har jeg kjøpt et til: Free-Flip.com :) Der kan man legge ut domener og websider til auksjon, helt gratis om man vil. Håper noen vil hjelpe meg å dra igang ved å legge ut noen domener eller websider.
 

Bjørn

Domenespekulant
Likte domenet Fritz, selv om jeg ikke er fan av bindestrek :) Selv kjøpte jeg nettopp et .fr og et .es. Normalt ikke noe jeg ville kjøpt, men de inneholder et perfekt og populært nøkkelord, nemlig KREDITTKORT.es og KREDITTKORT.fr :)
 

Bjørn

Domenespekulant
Sikkert andre som er flinkere på SEO enn meg, som kan forklare om bindestrek har noe å si for SEO. I domenenavn så mener ihvertfall de fleste at bindestrek ødelegger for verdien for de fleste domener.
 

Bjørn

Domenespekulant
Mener å huske det var en diskusjon om akkurat dette en stund tilbake her på forumet.
 

Bjørn

Domenespekulant
Litt usikker jeg også, men registrerte samme som sagt med .fr og es. Hvorfor skulle samme nøkkelord uten .no, ikke kunne ranke blant topp 5 på det nøkkelordet, med bra design og gode unike artikler?
 

domain

Medlem
Kjøpte nettop sentrum.net og centrum.us.
Vet at .us ikke er så bra men syntes at centrum.us med over 1000000 eksakte søk burde ha litt potensial.
 

SYSE

Medlem
Sikkert andre som er flinkere på SEO enn meg, som kan forklare om bindestrek har noe å si for SEO. I domenenavn så mener ihvertfall de fleste at bindestrek ødelegger for verdien for de fleste domener.

Det kommer helt an på; er det en frase med to ord, er bindestreken helt naturlig. Er det en frase som egentlig skrives i ett, og er adskilt med bindestrek, kan det nok være ødeleggende, men igjen; det kommer an på. Det er ikke noe galt med bindestrek i f.eks. "ledige-domenenavn.no", mens for f.eks. "web-hotell.no" vil bindestreken være ødeleggende.
 
Sist redigert:
Topp