Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva missliker du med utlandske webdesignere?

MrOlsen

Medlem
Hva missliker du med utlandske webdesignere?

Mange av dere har sikkert brukt webdesignere fra utlandet. Hva er deres mening om det arbeidet som ble gjort?

"Jeg er av typen som liker at sider jeg onsker aa faa laget skulle vert gjort i gaar naar jeg bestiller idag."
Hvordan er dere som kunder naar dere bestiller tjenester utenlands?

Jeg missliker:
Missforstaaelser. Maa si ting 10 ganger paa 10 forskjellige maater og faa det feil.
De sier at de har forstaatt, men sannheten er at de bare sa ja fordi de mente aa vere hoffelig.
De bruker lang tid, som fort kan bli dyrt hvis en ikke har avtalt pris.
At jeg maa forklare alt i det minste detalj uten at designeren har evne til aa tenke selv.

Hvordan kan en unngaa aa faa en daarlig erfaring med utenlandske webdesignere?
Fortell om deres erfaringer....
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det oppsummerte igrunn det som frustrerer meg mye med utenlandske designere. Enda mer irriterende er det at dem sitter såpass langt unna at du ikke kan dra ned og riste dem når dem er en plage!
 

picxx

Well-Known Member
Hva missliker du med utlandske webdesignere?

Egentlig ingenting, men misliker de som bruker utenlandske designere og forventer at de skal være som norske :)
 

onlyme

New Member
Billig og bra

Legger alltid ut jobbene mine på anbud, og får mange tilbud med forslag.

Siste jobben gikk til en i Afrika. Han fikk $60 for jobben. En formue for han. Lommerusk for oss.
 

onlyme

New Member
Ja er jo stort kontinent

Tunisia var det vel. Husket feil på prisen. Det rette var $100 for å lage en header med en Cartoon illustrations tegnet etter mine spessifikasjoner.

Helst sånne småjobber jeg legger ut på disse anbuds sidene.
 
Topp