Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva slags iZettle løsning bruker dere?

Britta

stoffdronning
Jeg bruker den som ren betalingsterminal i hverdagen i butikken og på messer. (Da jeg begynte å bruke den for noen år siden hadde de så vidt begynt med at det var mulig å legge inn varer og bare til faste priser, men nå er det jo mye mer avansert og masse muligheter).
Vi har 2 stk. av den sorte trådløse som henger via bluetooth på et lite nettbrett, eller på messe min mobil.
Siden jeg bruker den hver dag kommer også penger hver dag, tror det er 2 dager forskjell.

Vi har så mye omsetning at det blir cashback hver måned, men er det ganske mye gebyrer.
Likevel har jeg ikke lyktes med å finne noen særlig rimeligere. Fikk noen tilbud fra 'eksterne' bedrifter, sjekket også DNB sitt tilbud, som egentlig kommer på det samme jeg betaler nå.

Så hvis noen kommer over noe som er rimeligere enn 15ts i året, ved ca. 800 kortbetalinger hver måned, derav 30-40% kredittkort, jeg er interessert ;-).

PS. Nettbrett og mobil går etter maks 30 min. i dvale. Da kappes også bluetooth-forbindelse til terminalen. Det går ganske så kjapp å våkne den igjen. Tidligere holdt izettle-appen mobil/nettbrett aktiv, men da gikk det jo en del mer strøm.
 
Topp