Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva slags musikk hører dere på?

picxx

Well-Known Member
Stort sett hører jeg faktisk ikke på noe.
Har en mitchubishi vifte på siden av meg som truer med å blåse inn øregangene mine, og det holder i massevis.
Men om jeg blir såpass ledig at jeg tenker på musikk blir det stort sett enten Itunes med pulse, eller mp3 det høres på. I ledige stunder går det mye på barnegråt og tenners gnissel...det er ikke like fint som itunes, men skitt au.. :D
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
RJD2, Enya, Gregorian, ShowTek, Blutonium Boy, Rolling Stones, Aerosmith osv osv :p
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Jeg hører på musikk som både er enkel å høre på og enkel å ignorere, som eksempelvis ambient techno.

Hører også på energisk 90-tallsmusikk som Underworld, Faithless, Prodigy, Massive Attack, Yello, Moloko, Boards of Canada, Air, Shpongle, Chemical Brothers, R.E.M. og Beastie Boys.

En gammel rabbagast som meg liker også gammel musikk som Kraftwerk, Madness, Metallica, Prince, Björk, Sex Pistols, Kjøtt, DePress og Dimmu Borgir. Og amerikansk 70-tallsfunk, selvfølgelig.

Den tyske filosofen Friedrich Nietzsche sa: "Uten musikk hadde livet vært en misforståelse" (Ohne Muzik wäre das Leben ein Irrtum), og det synes jeg er et bra motto.
 
Topp