Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva tjener du i måneden nå?

Per80

Medlem
Vet jeg har spurt om dette før, men det er alltid interessant og av og til inspirerende og se hva andre tjener på Internett.

Jeg har tjent 35 649,15 så langt denne måneden på Tradedoubler. På adsense ligger det rundt 14 000 kroner. Andre affiliate programmer (hovedsaklig cj.com, ca. 40 000 kroner.

Inntektene er hovedsaklig fra det engelske nettsider (blogger)

Legger med tradedoubler utskrift. (vet ikke hvordan tradedoubler ser på dette så jeg har sensurert litt)

Hva tjener dere?
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
DAMN!!! hehe

Kudos til den inntjeningen der;)

Jeg har nettopp startet, så ligger vell på en 300,- til nå denne mnd :p
Tar litt tid å bygge seg opp.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg dro inn $2.50 i forrige uke jeg.
Det var høydepunktet siden august 2002 :D
 

Per80

Medlem
Hei Cudos

Det er bare og stå på. De første 1000 kronene per måned er de vanskeligste. Etter det bare baller det på seg om du har motivasjon og pågangsmot. Jeg synes forresten ikke det er noe fantastisk inntjening, målet er en 5 dobling innen 2 år.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Synes det er moro å se at folk tjener penger på nett - men, tall "stand alone" sier ingenting!

Hva tjener man det på?
HVordan gjør man?
Hvor mye kroner investerer man?
Hvor mye tid investerer man?

Hva med å lage noen blogginnlegg som kan legges inn her på forumet sin blogg?
 

OffaH_

Medlem
mer enn det...men holder det for meg selv....

Hva med å holde slike kommentarer for deg selv? Om alle skal fortelle at de ikke ønsker å bidra med noe fornuftig i en tråd, blir de ikke særlig interessante å lese.


Når det gjelder meg, så tjener jeg hovedsakelig penger på å utvikle nettsider. Har i tillegg en nettside med en del tusen medlemmer, men tjener ikke mer enn rundt $200 måneden på den via AdSense. Til gjengjeld går den og surrer av seg selv.
 

Ole

Medlem
Jeg er godt på vei mot å nå målsetningen for 2008 - dvs 1.000 kroner dagen i snitt.
 

picxx

Well-Known Member
Personlig synes jeg slike "peniskonker" er tåpelige, men er inneforstått med at det kanskje kan virke oppbyggende på noen som kanskje nettopp har begynt med en nettside, å få vite hvor mye man egentlig kan forvente av denne bransjen.

Om da f.eks. Per80 kunne kommet med mere info utover akkurat kronebeløpet er jeg ganske sikkker på at dette kunne blitt en konstruktiv tråd.

Slik den fremstår 'as is' er det ikke annet enn en som skryter av hvor mye han har tjent på TD i løpet av en mnd....og slikt kan sikkert takes på personens private blogg.
 

Keanu

Geek
Jeg har et snitt på $2 pr dag den siste uka, kun AdSense, og absolutt ikke noen høy CPM, men jeg har fokus på å bygge trafikk nå, og mindre fokus på å monetize sidene mest mulig.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg har et snitt på $2 pr dag den siste uka, kun AdSense, og absolutt ikke noen høy CPM, men jeg har fokus på å bygge trafikk nå, og mindre fokus på å monetize sidene mest mulig.

Traffic is king :)
 
Topp