Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvem er dine lesere?

Msites Ltd

Livsnyter
Siden det er mange her inne som har behov for å vite litt mer om sine lesere inviterer jeg dere nå til å bli med på en felles brukerundersøkelse.

Her får vi frem vesentlig informasjon som demografi, inntekt, livssituasjon, og annen ønskelig informasjon.

Alle deltagere legger denne undersøkelsen opp på sine sider!

Undersøkelsen bør trigges med en premie - noe deltakerne må være med å ta kostnaden på!

Jeg sørger for å legge opp hele undersøkelsen, koordinere og samle informasjonen + å sende ut info til hver av deltakerne etter undersøkelsen.

Da det kanskje vil være konkurrerende deltakere med vil ikke undersøkelsen bli sendt ut i sin helhet, men kun informasjon vedrørende hver enkelt deltaker.

Ønske om å delta postes i denne tråden + at dere legger meg til på deres msn slik at vi kan ta ting derfra når vi kjører igang!

De som er aktuelle er her så ofte så vi setter en deadline til fredag kl.1800 med å melde sin interesse! Det er 48 timer fra nå!
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
En felles premie for alle sidene? Om alle spytter i noen kroner hver kan man jo fort lage en større og litt mer attraktiv tjeneste da..

Men hvordan skal det gjennomføres, sånn rent teknisk?
 

Msites Ltd

Livsnyter
Dere får koder, linker etc fra meg slik at alt kommer inn i samme undersøkelse! Og, ja - jeg mener det bør være greit å kunne ha en ok premie for å få folk til å svare på noe slikt!

Nå får vi se hvor mange som blir med først - så tar vi diskusjonen rundt premie etterpå!
 
Topp