Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvem vil jobbe med SAMLIV.NO

joachim

Medlem
Fikk en ny forespørsel om domenet samliv.no. Hvis noen er interessert i å jobbe med det domenet, utvikle noe på det, fantasien setter grensene, så er det bare å gi en lyd. Det med hvem som skal ha hva av kroner er heldigvis ikke mitt bord, men har noen lyst og evner? Hva det kan utvikles på domenet er så mangt og _må_ ikke være en klara-klok-side, det kan være matching feks??

Sikkert mange som lurer på om det var det første jeg skrev om her for en stund siden, svaret er nei på det, han trakk seg, ville ruge på domene i stedet, eie alt selv og vente til kronene ramlet ned i posten, og det blir det jo mange kroner av :rolleyes:. Dama som eier domenet samliv.no er grønn på utvikliing, men som vi alle her inne er hun glad i penger :D

Ikke spør så mye, vet ikke helt hva hun selv tenker seg, sender dere heller videre til Wenche som hun heter, så kan dere diskutere dere frem til en slags avtale. Men det er jo klart at den som jobber mest, kan mest, og tar ansvar fortjener mest kroner.

MEN, KOM gjerne med ideer om hva i alle dager et sånt domene kan brukes til, ikke her nødvendigvis, men sammen med henne.

Har tro på at det kan gi noen kroner, men ikke millioner.

Noen som har lyst, kanskje flere i et team?? Domenet er greit nok i allafall, har selv mest tro på en matchingtjeneste selvom nettet snart flommer over av sånne sider.

Noen som ha lyst og tid? Trenger ikke være DEN programmeringsguruen for å lage noe ut av det der etter min mening.

Spør hvis dere lurer, men helst snakk med henne. Det er VANVITTIG fint vær i Bergen i dag, 26-27 grader og sol, så det hagler ikke med svar fra meg altså, ikke før i kveld i allefall. Burde jobbe litt også men hvor ofte har vi sånt vær her i byen??

J.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg tror det domenet kunne passet perfekt for en informasjonstjeneste om sex og samliv. Kanskje dere har bedre sjanse for å selge det til et eller annet offentlig som jobber med akkurat dette?
 

joachim

Medlem
Det er jeg enig i, men det blir likevel en slags klara-klok-side, og det krever en redaksjon, noe som er kostbart. Da ville jeg i så fall satset på en site med mer statisk, redaksjonelt innhold. Dvs mye Sex & Samliv men som bare er fakta, ikke nyheter, eller spørsmål-og-svar-side. Dessuten hadde det vært topp med et diskusjonsforum, det kunne ført mange besøkende tilbake til siden og generert reklame-kroner. Hmm, ganske interessant egentlig, kanskje jeg skal gripe muligheten selv (det var en spøk, har ikke tid)

I og med at Wenche er helt gønn, burde den som utvikler siten, eller de, hanke inn kanskje 80% av all inntekt på siden, muligens mer hvis det var meg som skulle utvikle siden, jeg hadde ikke gitt bort 1/5 av inntekten for null arbeid. Men hun er oppe og går på psykologi, det kunne blitt et godt bidrag, men da ville hun fungert som en redaksjon, og det er ikke bare kostbart, men tidkrevende i tilegg, spørs om hun har tid til det.
 

picxx

Well-Known Member
Men hun er oppe og går på psykologi, det kunne blitt et godt bidrag, men da ville hun fungert som en redaksjon, og det er ikke bare kostbart, men tidkrevende i tilegg, spørs om hun har tid til det.

Om hun ikke skal bidra redaksjonelt og er helt grønn på utvikling har hun slik jeg ser det to muligheter:
- Leie inn en webmaster som tar seg av siden
- Selge domenet til noen som ønsker å utvikle det

Når det kommer til at man ikke skal diskutere i denne tråden må jeg bare få spørre om det ikke er mulig at Wenche selv registrerer seg og deltar her på webforumet (i denne tråden) :confused: :rolleyes:
 

joachim

Medlem
Hehe, hun er ikke bare grønn på utvikling, men generelt lysegrønn når det gjelder data.

Vi kan self. diskutere, jeg formidler videre i generelle ordelag interessante ting som fremkommer her, men hun må ta seg av 'forhandlingene' og bli enig med den/de som skal arbeide med nettstedet.

Setter stor pris på innspill, så fyr løs, har tro på at det der kan bli til noe jeg, men den redaksjonsbiten bør unngås, fordi den er så kostbar og tidkrevende, det er nå min mening i hvert fall.
 

picxx

Well-Known Member
Vi kan self. diskutere, jeg formidler videre i generelle ordelag interessante ting som fremkommer her, men hun må ta seg av 'forhandlingene' og bli enig med den/de som skal arbeide med nettstedet.

Du unnlot å svare på mitt siste spørsmål.
Hvorfor kan ikke Wenche selv registrere seg her og ta diskusjonen om hun faktisk er intressert i å komme i kontakt med noen for å utvikle siden.

p.s. Send meg gjerne en p.m. med hennes tlf.nr. så kan jeg heller diskutere direkte med henne :)
 

joachim

Medlem
Du unnlot å svare på mitt siste spørsmål.
Hvorfor kan ikke Wenche selv registrere seg her og ta diskusjonen om hun faktisk er intressert i å komme i kontakt med noen for å utvikle siden.

p.s. Send meg gjerne en p.m. med hennes tlf.nr. så kan jeg heller diskutere direkte med henne :)

Sorry!

Jeg kan nevne det for henne, men når det er kommet til et punkt der noen er reelt interessert i å utvikle på domenet, ville jeg tro at hun helst foretrekker diskusjonen kun med dem som skal jobbe med siten, men er ikke sikker, det avgjør hun selv.

Skal ta det opp med henne, fikk ikke tak i henne i sted.
 

joachim

Medlem
Du unnlot å svare på mitt siste spørsmål.
Hvorfor kan ikke Wenche selv registrere seg her og ta diskusjonen om hun faktisk er intressert i å komme i kontakt med noen for å utvikle siden.

p.s. Send meg gjerne en p.m. med hennes tlf.nr. så kan jeg heller diskutere direkte med henne :)

Glemte å svare deg også. Jeg skal fortelle hva vi har diskutert her i dag, inkludert ditt 'tilbud', så ser vi hva som skjer, ok?

Nå MÅ jeg ut i solen, her er det drepen. Diskuterer gjerne videre senere i kveld, folkens.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp