Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvilken nettbutikkløsning er best?

picxx

Well-Known Member
active24 har nettbutikkløsning som et tilleggsprodukt.
mystore har spesialisert seg på kun nettbutikk.
Valget burde være enkelt.

Ønsker du å ta en titt på standaloneløsninger burde du kikke innom prestashop en tur.
 

glalaksen

Medlem
Hvilke begrensninger har de?


Har hørt at det for blir noen tusen i tilpassing i tillegg til månedsbeløpet, noen som vet?
 

Beergear.no

Medlem
Hvorfor ikke bare åpne en gratis testbutikk hos dem og se selv?
Det er ikke sikkert de har begrensninger i forhold til det du trenger.
Å ramse opp begrensninger/muligheter når man ikke kjenner behovet er jo bortimot umulig.

Med litt fantasi kan du gjøre en del selv også.
Kan du mye kan du gjøre mye.
Dyrebutikken vår ligger hos mystore.
Du kan jo ta en titt på den, og/eller andre som du finner på siden til mystore.
 

n0stra

Medlem
Penget er at du må prøve å se på nåtid og fremtid. Har du store visjoner for butikken og ønsker en fleksibel løsning som ikke innebærer emmigrasjon i fremtiden bør du ha en skalerbar CMS som lett kan bygges ut og takler ubegrensede mengder trafikk og varer.

Startet fra dag 1 med Magento og er glad for det. Løsninger, produkter og funksjoner vi deretter har ønsket har vært lett å implementere - selv om det selvsagt enten krever mysql/php kunnskap hos deg selv eller du må leie in noen. Utrolig mange flotte gratisløsninger også som er tilgjengelige.
 

Erlend

Medlem
Det hadde vært mye bedre om dere skrev litt om hvorfor en spesifikk netbutikkløsning er god. Ikke bare "Magneto er bra" etc.
 

Beergear.no

Medlem
Hvorfor det?
Mystore kan man jo gå inn og teste gratis selv.
Samme hvor mye jeg forklarer vil ikke det kunne bli like bra som å se/prøve produktet selv.
 

Larserm

New Member
Active24 ville jeg nok styrt unna. Jeg startet med en webshop fra active24.no. Veldig enkelt å komme igang når man er helt blank, men veldig begrensede muligheter gjør at det ikke tar lang tid før du ønsker deg noe annet. Jeg har valgt å gå over til Prestashop og er fornøyd med det.
 
Topp