Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvilket program?

Ståle

Medlem
Hoy.

Hvilket program bruker dere til å lage hjemmsider med. Noen som vet om et enkelt program?

Owis

Winsyntax! :)

Hvis du skal ha en wysiwyg-editor så syns jeg Dreamweaver fungerte veldig bra når jeg benyttet meg av den. Regner med at den ikke har blitt noe dårligerer. :)
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Nå bruker jeg mac, så endel ting finnes jo ikke til windows og omvendt, men har brukt DW mye før. I det siste så har jeg derimot oppdaga et par-tre geniale små programmer, tror de bare finnes til OSX:

  • Coda - litt umodent, noen funksjoner som burde ha vært der som mangler, men absolutt brukbart, nyttig og veldig lovende, fra samme folka som lager Transmit (veldig bra ftpklient til osx). Her har man stort sett alt i ett. FTP, wysiwyg, grafisk og tekstbasert csseditor, terminal, sites (bedre løsning enn i DW), og referansebøker. Mye av det samme som i DW altså, men bedre og lettere (DW er latterlig tungt å kjøre på mac, helt idiotisk, blir spennende å se framover om adobe endrer dette).
  • BBedit - har endel av de funksjonene coda mangler, men er ikke fullt så smooth.
  • CSSedit - Dette siste her er virkelig nice... jeg kan f.ex. åpne denne tråden i den, og teste hvordan det ville ha sett ut hvis jeg gjorde endringer i css'en, live.

Husker ikke prisen for disse nå i farta, men det er snakk om kanskje et par hundre pr stk. Jeg tror ikke jeg har åpna DW etter at jeg la inn disse, det sier vel litt.
 
Sist redigert:

Ole

Medlem
Slenger meg på alle anbefalinger av DreamWeaver... Det finnes vel strengt tatt ikke noe alternativ lenger.


fjerne Underline
For å bli kvitt understrekingen slenger du på
text-decoration: none;
i CSS-koden til det aktuelle formatet.[/QUOTE]
 

Keanu

Geek
Du bruker CSS: text-decoration:none

For å bruke det direkte:
<a href="http://www.webforumet.no" style="text-decoration:none">Webforum</a>
 
Topp