Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Innspill på nettbutikk

Frodo1979

New Member
Startet Skiltproffen.no for ett år siden. Selger dørskilt, husnummer, plexibilder og ukeplanleggere i plexiglass. Har pr. idag ca 3000 besøk i måneden og halvparten kommer fra adwords annonser. (Søkeordene som generere flest klikk er: dørskilt, ukeplanlegger, kjøkkenplater og plexiglass kjøkken)
I tillegg til adwords annonserer jeg på finn.no og skal komme igang med linkbygging og blogg for å prøve å øke besøk til siden. Hvor er det mest å hente for en liten nisjebutikk?

Er det noen som vil ta en titt på butikken å se om dere ser noe som bør endres. Sikkert mye å hente på å optimalisere siden... Har prøvd å følge mystores liste for SEO, legge inn metabeskrivelser på produktene osv. men er ikke sikker på om jeg skriver det som er "best for google"..

Innspill og forslag mottas med takk :)

Mvh Frode
Skiltproffen.no
 
Fin side, men kanskje gjøre kategoriene på toppen litt mer synlige. I opera har de en tynn lilla skrift.

EDIT: Når jeg trykker inn på kjøkkenplater i opera så viser den bare 2 rader nedover, så den viser bare bilder på halve skjermen
 
Sist redigert:

Diana Dahn

Medlem
Veldig fin nettbutikk! :)
Jeg synes at meny valgene er lit vanskelig og lese fordi de er i fet skrift.

Den mest effektive måten og komme i topp på Google er faktisk og få henvisninger fra andre nettsteder. Dvs. at det blir lenket fra andre nettsteder til nettbutikk din, gennom og bruke url-adressen. Det er Google veldig glad for. Ellers tar det ofte en måned eller så før nettstedet begynner å dykke opp på Google, hvis du har gjort din SEO riktig.

Mvh,
Diana Dahn, Marketing, SmartWeb Nettbutikk og CMS | Nettbutikk løsning | CMS system | Online software til nettside og e-handel
 
Sist redigert av en moderator:

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg ville endre på alle "Legg i handlekurven" lenker på forsiden til en "forhåndsvisning" eller "mer informasjon" eller hva det nå måtte være - siden folk likevel må skrive inn teksten sin.

Videre ville jeg mekket litt på bildene slik at de ser likt ut - det gjør siden lettere å se gjennom.

Plexiglass til kjøkkenet ville jeg ikke ha som produkt i listen, men som egen side fra menyet. Eller kanskje ønsker du en heller at folk klikker seg inn på en kategori fra forsiden?

Logoen din er nokså fargerik, men jeg kjenner ikke igjen disse fargene i resten av siden.
 

Dseller

Medlem
slik som dette er et skrekkeksempel

40XyW.jpg
 
Topp