Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Introduksjonskategorien betyr ulykke?

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Har lagt merke til en ting.. de aller fleste medlemmene som starter sin WF karrierere med å skrive et innlegg om seg selv i introduksjonskategorien, ender ikke opp som aktive medlemmer. Dem passerer sjeldent 10 innlegg. Hvorfor er dette?

Jeg tror egentlig det er fordi dem googlet over forumet, tilbringer noen timer med å lese rundt og føler dem må registere seg. Etter registering føler dem at dem ikke har noe å bidra med, men dem vil allikevel starte med å poste - så det kommer en introduksjon. Kanskje dem slenger inn noen flere innlegg i løpet av kvelden..

Dagen derpå er dem borte! Merkelige greier..
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
im still here? aint I ? hehe.

Slik er det i alle fora Kenneth.
Er alltid noen med >10 poster, som forsvinner
 

Daniel

q(O_o)p
Kan jo hende flere av de lurer på en ting og stikker etter de har funnet ut det de lurer på? :)

Jeg har rimelig lav postcount men leser forumet hver dag fordet, mye av grunnen er vel at jeg ikke har så mye å komme med rundt telling av ctr på ads, men skal gjerne komme med litt om det blir noen gode diskusjoner rundt business eller markedsføring :)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg har rimelig lav postcount men leser forumet hver dag fordet, mye av grunnen er vel at jeg ikke har så mye å komme med rundt telling av ctr på ads, men skal gjerne komme med litt om det blir noen gode diskusjoner rundt business eller markedsføring :)

Hvorfor ikke lage en god diskusjon rundt business og markedsføring selv om du føler det mangler? :)
 

Sindre

Medlem
Hehe, vanlig fenomen i flere forum det der. Jeg er helt ny her nå, men jeg registrerte meg etter lang tids "passivt medlemsskap", fordi jeg innså at noen ganger kunne jeg tenke meg å enten bidra med noen svar og spørsmål selv, eller at jeg selv trenger hjelp til den nye ideen jeg har (som går på å lage en nettside, og jeg kan ikke stort om programmering).

Jeg regner med å bruke dette forumet en god del når det er noe jeg lurer på fremover, og selvsagt bidra med det jeg sitter inne med, når jeg ser at det trengs.

Lagt merke til at det er mange dyktige folk her, og interessante diskusjoner. Det kan i beste fall bli noen nye, gode vennskap ut fra at jeg registrerte meg. Og det er alltid kjekt å ha ;)
 

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Det var sånn med meg i starten .. men jeg brukte litt tid før jeg postet i Introduksjons-tråden..
Kan hende mange bare joiner og poster en del poster oxo kommer innom for å sjekke om det er noen nedlastninger..
Gjør dette selv ofte :p #skjemmes#
 
Topp