Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jaså....er dette mulig?

Kassimaja

Geocacher
Både Ida og Voe fikk massiv omtale i gårsdagens aviser, men hvis du ser påstatestikken påblogglisten ser du at trafikken til sidene var elendig. Hva kommer det av at det ikke har blitt registrert mer besøkende på en slik dag?
 

Knut

Medlem
Både Ida og Voe fikk massiv omtale i gårsdagens aviser, men hvis du ser påstatestikken påblogglisten ser du at trafikken til sidene var elendig. Hva kommer det av at det ikke har blitt registrert mer besøkende på en slik dag?

kanskje fordi 99% av de so leser aviser ikke vet hva en blogg er, og 99% av disse igjen driter i hvem de to jentene er. Den ene prosenten som vil se mer av de to damene er mannfolk med håp om at de kanskje er glamourmodeller. :D
 

eightworx

Art Director
det er nesten sånn at jeg ønsker å lekke ut litt annonym informasjon til Ida, er en grunn til hun prøver å svekke blogg.no hadde vært gøy å se hva som skjedde hvis hun hadde alle faktaene hun trenger. Nå sitter ikke jeg på noe solid men vet flere som gjør det... Hadde jo vært artig å kommet opp med en bedre løsning til blogg.no i disse dager, reklamefri (til å starte med)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Skal jo ikke være så vanskelig å lage det egentlig, om man slenger inn litt kapital og hyrer inn et lite team. Problemet er vel å tjene inn investeringen igjen, da blogg-hosting ikke nødvendigvis er det som betaler best i lille Norge. Jeg tror fortjenesten ligger i å finne indirekte inntekter, fremfor direkte inntekter fra bloggplatformen.
 
Topp