Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Juletilbud!

PIP

Medlem
Jeg har, som nevnt tidligere, to nettsider som absolutt ikke får den oppmerksomhet de trenger for å oppnå sitt fulle potensiale. Og jeg vet at det ikke blir noe bedre i 2012 :/ Men jeg ønsker å starte med blanke ark og uten dårlig samvittighet over nettprosjekter som seilier sin egen sjø og gir derfor en kraftig julerabatt hvis noen ønsker å kjøpe begge to.

For kun 6000,- kan du overta Forfatterforum.no og Ad10.no + domenet AdBolig.no Da vil du få tilsendt oppgraderinger på scriptet til Ad10.no og AdBolig.no når det er behov for det. (Jeg har developerlisens) Du overtar alle rettighetene på bildene som er brukt. (Kjøpt og betalt fra iStockPhoto) Du overtar lisensen på forumet til forfatterforum (IPB).
 

PIP

Medlem
Vil også si at markedet for "skrivestuer" er stort. Men som oftest så er det "boknerder" som starter nettsidene, og de har litt problemer med det tekniske. Så hvis noen har tid og peilig på å gjøre Forfatterforum.no til et bra sted for de skriveglade så tror jeg det ligger god butikk der...

Begge sidene har selvsagt noen små Facebooksider ;)
 
Topp