Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ka dokk synes?

Dag Frogner

Supermedlem
Har testet med siste versjon av Opera og her er det noen bugs.

1. Til venstre for kaffekoppen står det "bilde" inni en liten ramme, så her er det et bilde som ikke har blitt lastet.

2. På bestillingssiden får jeg scrolling både vertikalt og horisontalt, men ikke mye.

3. Syntes "priser eks mva" er veeeldig liten og bortgjemt, hvorfor ikke gjøre dette litt mer synlig?

4. På "Spørsmål & Svar" og "Om Oss" som forøvrig burde vært "Spørsmål & svar" og "Om oss" så er det ett bilde som ikke laster på hver av sidene.

5. Litt vel mye store bokstaver i "Mange Gode Smaker og Enkel Bestilling" syntes du ikke?

Ellers er det en enkelt og grei, oversiktlig side som gjør jobben. :)
 

picxx

Well-Known Member
Kaffeputer, er det den som skal ta over for den velkjente Computer'en?

Du har en html feil på en av produktbeskrivelsene:
Ekstra mørk-brent kaffe

Ellers liker jeg generelt stilen på sidene du setter opp Pong og er egentlig glad for enhver twist på nettbutikker som ikke er laget av oscommerce,zencart,opencart og hva alle disse cartene kalles....da de ofte ikke tilbyr noe særlig med tanke på nye brukeropplevelser.
Synes siden var flott jeg :)
(...og det skriver jeg ikke bare fordi alle skal være venner og sånn asså)
 

Fosen

New Member
Ikke værst, men

Hva er kaffeputer? Vis bilder av dem!
Snu om på disse setningene:
Dark og Ekstra Dark Roast? Mocca? Sjekk alle varianter!

Her gjentar du deg selv:
Enkel Bestilling

Bestillingsprosessen er svært enkel: Vi trenger bare å vite hva du skal ha og hvor vi skal sende det.

Hvorfor så mange ord? Forhåndsbetaler jeg med kort, eller hva er det du trenger å vite?
 
Sist redigert av en moderator:

Fosen

New Member
Her er mer

Hvorfor leder topplinken "God kaffe" til startsiden?
Hvorfor er alt så svart og mørkt og trist? Ser man ikke farger og runde hjørner nårman drikker kaffe?

Det står utf-8 i html-koden, men dette er ikke med i http headers. Bør settes på web server. Får jeg gratis kappeputer nå?
 

allegretto

Medlem
Flott nettside! Bra fargevalg og bilder.

Men hva er kaffeputer? sleng ut noen bilder som kjapt beskriver hva det er.

:)
 
Sist redigert:

Nutz

Med lem
Folk som trenger kaffeputer vet nøyaktig hva dette er. :)
På lik linje med de som er på jakt etter doble fustasjeopphengsforkoblinger. ;)
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg har tidligere omsatt hundrevis av fjæringskuler. Har du bil så vet du antakeligvis ikke hva det er for noe. Har du en ganske spesifikk bil, så vet du hva det er. Jeg har aldri trengt å forklare noen hva det var for noe, og det blir vel det samme med kaffeputene: de som ikke vet hva det er kommer ikke til å klikke seg inn på siden (forhåpentligvis ihvertfall), og de som vet hva det er for noe trenger ikke noe forklaring (kanskje til og med kjedelig med en forklaring?).

God kaffe leder til startsiden fordi G vil da plukke opp denne lenken til forsiden med teksten 'god kaffe'. Tror jeg ihvertfall.

Men jeg stusser litt over hva du mener med UTF-8. Alle nettlesere som jeg har prøvd (ff,ie,o,chr,saf) samt validator.w3.org forstår at dette er UTF-8.
Hva er fordelen med å gå ut med denne info i http-headers i tillegg? Serveren forteller vel ikke heller at det er noe spesifikt, så siden den ikke opplyser om dette får UAene forholde seg til det de leser i filen. Som de klarer fint ser det ut som?

Har lagt på en pen bakgrunn som jeg håper du liker da :)
 

allegretto

Medlem
Får faktisk veldig lyst på kaffe når jeg går inn på siden din!;)
Forresten... hvorfor ikke registrer kaffepute.com også?
 
Sist redigert:

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Det blir litt vel mange domener etterhvert kanskje, men hovedgrunnen for min del er at når jeg prøver på google.no 'kaffep', så dukker det opp kaffepads (jeg har kaffepads.no), og kaffeputer som nr 2 (har nå altså satt opp kaffeputer.com).

Siden Philips og Friele introduserte Senseo kaffesystemet med kaffeputer, heter det for mange altså kaffeputer og det er da noe jeg må forholde meg til, og bygge litt rundt for å ranke på dette (og siden vi har et nytt produkt som vi tok inn lagde jeg denne siden). Bildet ble valgt fra et sett med flere som kom fra istockphoto forresten.
 
Topp