Kjapp og trygg hosting for Wordpress

kan noen annbefale meg ett firma,-

click24

Medlem
hei,, jeg har akkurat kjøpt en nettbutikk på engelsk med .com adresse. og skal kjøre igang adwords kampanje og kanskje lenkebygging. noe jeg ikke har kompetanse eller tid til. kan noen annbefale meg ett firma f.eks som er flink til dette. i mitt hodet føler jeg at norske byråer er flinkest i norge og norske søkeord og lignende. kanskje jeg tar feil. men siden dette er en side som skal nå ut til heller det amerikanske markedet ville jeg hatt noen som forstod seg bedre på det.
 

Nutz

Med lem
Virker som om Kenneth her inne er en trollmann på dette, og kan de fleste triksene.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det er lettere for et Norsk byrå å være flink på det engelske markedet enn det er for et Engelsk byrå å være flink på Norsk. Vår fordel er jo at nordmenn er generelt flinke i Engelsk og at mesteparten av fagstoffet kommer (først) på Engelsk.

Om du har behov for hjelp med PPC og SEO, så har Crenia folk som jobber med søk på både norsk, engelsk og spansk. Vi lanserer ikke vårt nye byrå offesielt før i Januar 2011, men vi har allerede begynt å ta inn mange kunder :)

Du har mailet meg før, så du har jo allerede eposten min om det skulle være noe mer!
 

RoySynlighet

InternetMarketer
Synlighet As er en av de mest erfarne, vi har mange internationale kunder.
Norwegian som annonserer på over 20 språk. visitnorway.com. +++

Send en PM til meg. Så kan vi ta en prat om budsjett målsetning osv.

Viktig at du prater med flere før du bestemmer deg, så du finner den som passer deg best.

Uansett lykke til med siden din!

mvh. Roy
 

rgjertsen

Medlem
kan hjele. Jobbet i med salg og SEO i google Adwords før

Hei

Har jobbet med SEO i google adwords for norske bedrifter i 3 år. Ta kontakt dersom du vil ha hjelp med dette. Både for google og i puls-media.no .

Har startet for meg selv så :)

Mvh

Richart
 
Topp