Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kjøpe fans Facebook

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Meeeget interessant dersom noe slikt kunne funke...
 

peterandrej

pensjonert moderator
Er dette effektivt?

Nei. Det kan jeg ikke skjønne at det kan være, tvert imot. Jeg skjønner ikke vitsen. Det blir som om jeg oppretter et forum og går inn databasen og legger til 100.000.000 brukerkontoer der den første kontoen har brukernavn peteraj01 og den siste har peteraj000000000000000000001.

Hva i fa**** er vitsen med det?

Tenk deg om. Hva er målene for gruppen din på facebook?

1. Selge et produkt? Da hjelper det vanvittig lite å ha 20.000 medlemmer som bryr seg filla om produktet ditt.

2. Bli berømt for at gruppen din er stor? Da er det bedre at du kjøper tjenester fra en hacker som kan hacke facebookgruppen din sitt medlemsregister slik at du plutselig har 20.000.000 medlemmer.
 

Alf

Medlem
Nei. Det kan jeg ikke skjønne at det kan være, tvert imot. Jeg skjønner ikke vitsen. Det blir som om jeg oppretter et forum og går inn databasen og legger til 100.000.000 brukerkontoer der den første kontoen har brukernavn peteraj01 og den siste har peteraj000000000000000000001.

Hva i fa**** er vitsen med det?

Tenk deg om. Hva er målene for gruppen din på facebook?

1. Selge et produkt? Da hjelper det vanvittig lite å ha 20.000 medlemmer som bryr seg filla om produktet ditt.

2. Bli berømt for at gruppen din er stor? Da er det bedre at du kjøper tjenester fra en hacker som kan hacke facebookgruppen din sitt medlemsregister slik at du plutselig har 20.000.000 medlemmer.

Det er veldig mange slike oppdrag på freelancer. Markedsføre en nettside, fanepage etc.

http://www.kristendommen.no
 

sKrud

Meget sliten student
Ser da ut som om han ønsker ekte mennesker:
All fans must be real people with active facebook pages (no fake accounts) or accounts at risk of being suspended soon
* Fans must be from the UK
* All fans must have more than 25 friends and a minimum of 4 photos
* All fans must be age 18 and over
* All fans must have status updates that go back maximum of 15 days
* All Fans should be acquired gradually over a period of time, not immediately (please PM or Post your time-frame for project)
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Dumhet, uvitenhet og grådighet.

Back to morals, as always. Nå er det vel en gang slik at det er nok av folk her inne på forumet som tjener penger nettopp på basis av de tre faktorene du nevner. Cope with it. For ordens skyld, vi med høy moral fokuserer selvsagt kun på informasjon til forbrukere. :p
 

picxx

Well-Known Member
Dumhet, uvitenhet og grådighet.

Litt OT kanskje, men drifter ikke du tjenester som baserer seg på uvitenhet?
Hadde wordpress vært et fag i grunnskolen hadde du vel neppe hatt mange kunder?
 

peterandrej

pensjonert moderator
Litt OT kanskje, men drifter ikke du tjenester som baserer seg på uvitenhet?
Hadde wordpress vært et fag i grunnskolen hadde du vel neppe hatt mange kunder?

Der tar du feil. Mine kunder vet stort sett MER om Wordpress enn gjennomsnittlige brukere. De er også bedre orientert om priser enn mange andre. Grunnen til at de kjøper tjenester fra meg er ganske enkelt at de vet hvordan de skal installere wp, sette opp webhotell, osv, men de gidder ikke/har ikke tid til å gjøre det. Faktisk har svært av mine kunder egentlig mer peiling enn meg på sosiale medier som blogger, facebook og twitter. De er rent generelt langt mer teknologi-optimistiske enn det jeg er.

De er også veldig klar over at jeg langt ifra er billigst på markedet.

----------

On-topic: Dere er kjappe å liksom skulle trekke denne moralen inn i bildet. Jeg kan umiddelbart fjerne denne illusjonen. Jeg synes ikke det er LITT umoralsk å skulle fikse og trikse med en facebook-gruppe. Det må dere gjerne gjøre. Det jeg sier er at det ikke funker, og at det er unødvendig å gjøre.

Men for all del. Kjør på alt hva remmer og tøy kan holde.
 

picxx

Well-Known Member
Der tar du feil. Mine kunder vet stort sett MER om Wordpress enn gjennomsnittlige brukere.

Kan jo også tenkes at de som ønsker å kjøpe 20.000 fan vet mer om sosiale medier enn de fleste, bare at de ikke gidder bruke tid på å opprette brukerdatabasen?
 

picxx

Well-Known Member
On-topic: Dere er kjappe å liksom skulle trekke denne moralen inn i bildet. Jeg kan umiddelbart fjerne denne illusjonen. Jeg synes ikke det er LITT umoralsk å skulle fikse og trikse med en facebook-gruppe. Det må dere gjerne gjøre. Det jeg sier er at det ikke funker, og at det er unødvendig å gjøre.

Men for all del. Kjør på alt hva remmer og tøy kan holde.

Er tildels enig med deg, når det gjelder fanSIDER.

Hadde det vært grupper hadde du faktisk hatt en utrolig større spennvidde, da alle saker du poster også kommer opp på medlemmenes walls, noe som betyr at du faktisk også rekker ut til alle vennene til medlemmene i gruppa, men der må en igjen være mere forsiktig med å direkteannonsere sine produkter/tjenester, da det er en temagruppe, ikke en markedsføringskanal.
 

Robert

Mr. 66
Er tildels enig med deg, når det gjelder fanSIDER.

Hadde det vært grupper hadde du faktisk hatt en utrolig større spennvidde, da alle saker du poster også kommer opp på medlemmenes walls, noe som betyr at du faktisk også rekker ut til alle vennene til medlemmene i gruppa, men der må en igjen være mere forsiktig med å direkteannonsere sine produkter/tjenester, da det er en temagruppe, ikke en markedsføringskanal.

Tror du blander fansider og grupper her nå.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Er ikke det en litt bastant påstand? Det kan jo tenkes at noen av disse liksom-tilhengerne faktisk ender med å bli din kunde. Dette bunner i ROI, og det er jo mulig å måle.

Jeg mente jo selvsagt at det å legge til falske venner på en facebookgruppe er unødvendig i forståelsen av at det finnes VELDIG mange bedre måter å skaffe kunder på. Klart, det går jo AN å kjøre bilen med bruk av føttene...

...men det betyr jo ikke at det er en jæ*** god ide.
 
Topp