Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kom over denne på dagbladet i går... Hva ville du gjort? :D

Helge

Profesjonell Googlesøker
men når jeg tenker meg om så er det vell best å bruke opp alt med en gang når du bor i Norge, for å slippe unna litt skatter osv :p såå, enig med deg allikevell brukernavn
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
investere?

Si meg: du har greit med penger fra før av, men får plutselig en million, livet ditt er kjedelig, og du gjør ingenting annet en å jobbe. Hva trenger du mest da? mer jobb med å investere? eller bruke penger og ha det gøy?

Carpe Noctem!! ;)
 

Christian

Medlem
Så en gang et program om folk som fant/tjente enorme beløp på kort tid og at utrolig mange av de endte opp blakk/gjeldsoffer. Her har vel Caper skrevet fasiten på hvordan man får til det :D
 

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
hadde som nevnt over her .. kjøpt en leilighet i monaco( eller et skatte paradis ), en bil ( tatt Lappen )
Satt misnt 700 mill i banken..levd på renter...
Startet opp et netverk med hjemmesider..
Kanskje kjøpt noen oxo

Blitt med på gumball 3000 ...

Og ellers levd livet
 

Gomlers

Member
Jeg holder fremdeles en knapp på å spille alle mulige kombinasjoner i lotto, men dere andre har absolutt ganske gode tendenser også :D.

Med 1 milliard plassert til 6% rente, har du utenom skatter ca. 60.000.000,- i året. Jeg er enig i brukernavn sitt ståsted; Har du en sånn formue så nytter det ikke å tenke norsk. Selv om jeg bare kan sitte i en stol av gangen, så skulle jeg jaggu meg hatt noen valgmuligheter.

Scrud: Joa, en bolig til 3-4 mill er ikke akkurat noen heftig sak, men jeg kunne jo gravd ut under huset etterpå, for la oss si et års tid med renter.. sånn at det så ut som en koselig familiebolig på utsiden, men med en hemmelig kjeller som så ut som noe top secret CIA greier.. Det hadde nok vært i denne kjelleren hvor jeg hadde fyllt ut alle lottokupongene mine..

60mill bare i renter i året.. hahaha :) det er bare sinnsykt.
 
Topp