Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kommersialisering av online platform for boligannonser?

clausas

New Member
Hei alle

Jeg driver nettstedet Roomie, som jeg har utviklet fra bunnen.

Kort fortalt er siden en online annonseplass for køb/salg/leie av bolig. Siden er grundigt gjennemarbeidet, har noen gode funksjoner, og er i det hele tatt et ganske greit produkt (egen oppfattelse :)).

Siden har vært på plass i Norge noen måneder, og har en moderat mengde besøkende på nåværende tidspunkt uten at jeg har brukt store mengder tid eller penge på markedsføring.

Jeg innså allerede i utviklingsfasen at det ville bli vanskelig å komme inn på det norske marked.. Men valgte å gjøre prosjektet ferdig fordi jeg hadde lyst, og kunne bruke det som portfolio-prosjekt.

Nå står jeg med et ferdig produkt, som er i drift, men som jeg ikke utnytter kommersielt i det hele tatt.

Jeg er interessert i å høre om noen her har forslag til hvordan et produkt som dette kan utnyttes forretningsmessig?

En av de ting jeg har tenkt på så langt, er å forsøke å selge platformen til andre i utlandet som måtte være interessert i å starte i den bransje (platformen er lagt opp sånn at overgang til nye lande er svært enkel).
Noen forslag til hvordan det kunne gripes an?

Jeg er også veldig interessert i å komme i kontakt med noen her som har erfaring med disse ting, og som kunne vært interessert i et samarbeid..

Med venlig hilsen
- Claus
 

Msites Ltd

Livsnyter
Den var enkel og flott! Som mange av de andre danske sitene av slik karakter er også. Jeg antar du er dansk Claus - noe din tekst avslører ;)
Markedet for slike ting i Norge er nok litt annerledes enn det danske markedet - hvis du tenker på å få dette til å bli butikk i Norge!
Men, jeg liker siden og ønsker lykke til!
 
Topp