Kjapp og trygg hosting for Wordpress

komplett webløsning

Saida80

Medlem
Hei hei:)

Jeg skal starte en nettbutikk ganske snart, jeg kan litt html og css, men jeg gidder ikke å gjøre arbeidet selv. jeg vil heller betale månedlig beløp og gå for sånne ferdige komplett løsninger som mystore osv,

jeg har sett på mystore.no 24nettbutikk.no jetshop.no nordiskehandel.no . jeg vil gå for 24nettbutikk , men er litt usikker om de er bra?

hva anbefaler dere? setter stor pris på å få svar fra folk som har erfaring. det er også fint om det nevnes hvorfor det er dårlig eller bra:)
 

Saida80

Medlem
Takk, jeg har hørt mye positivt om mystore, men er det noen her som vet noe om 24nettbutikk.no? jeg tror de er litt billigere enn mystore og itillegg har de litt mer tjenester i sine pakker tror jeg??
 

picxx

Well-Known Member
Takk, jeg har hørt mye positivt om mystore, men er det noen her som vet noe om 24nettbutikk.no? jeg tror de er litt billigere enn mystore og itillegg har de litt mer tjenester i sine pakker tror jeg??

Har du forsøkt å kontakte 24nettbutikk.no's support og spurt dem om dette?
Ringe dem? sendt e-mail? Noe?
 

Saida80

Medlem
Har du forsøkt å kontakte 24nettbutikk.no's support og spurt dem om dette?
Ringe dem? sendt e-mail? Noe?

nei egentlig ikke! men jeg er usikker hva jeg skal spørre om? jeg leser jo alt på nettsiden til 24nettbutikk.

jeg tenker mest her på om noen har prøvd det og vil dele sine erfaringer fra dem med meg? for eksempel om det kommer noen tilleggs utgifter etter at man har registrert seg osv.
 
ring å spør så får du nok fort mer informasjon om det er prisen du skal betale :)
 
Sist redigert:

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Jeg har god erfaring med 24nettbutikk. God kundeservice på mail, med rask respons og de kan hjelpe deg med det meste. Godt fornøyd med at jeg valgte denne platformen.
 
Topp