Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Konkuranser på nettsiden

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Hei..

Har tenkt litt på de å ha noen små konkuranser på siden min for å få flere til siden min og dermed tjene mer penger.

Men når man ikke har penger til " fete " premier hva gjør man da`?
--det jeg tenkte på da var å dele ut "fake" premier.

men slik at den som vinner er en venn av meg.. ( bare første gangn da :p )

hva mener dere om dette ?
dårlig gjort ?
har ikke gjort det.. lurer bare på meninger
 

peterandrej

pensjonert moderator
ja, nå som du har skrevet dette innlegget er det vel lite vits med "konkurransen" mener jeg kanskje.. du burde kanskje holdt kjeft om dette, kanskje?
 

Sindre

Medlem
Det høres kanskje litt teit ut, men det er ofte sant: Den slags oppførsel vil bare slå tilbake på deg selv. Ikke lur leserne dine. Vent med å kjøre en konkurranse til du virkelig har en premie å gi bort. Det skal jeg.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Tja, nå fikk jo jeg den ipod touchen jeg ga bort for litt siden for en liten jobb/tjeneste, så der var størstedelen av premien gratis for min del (jeg la til en nano), men i etterkant ser jeg at jeg faktisk ville ha tjent det inn, selv om jeg hadde betalt fullpris for touchen også. Så hvis man har en side som gir litt inntekter som den er, og man klarer å spre ordet om konkurransen bra, så kan det faktisk ende opp med å lønne seg. Jeg endte vel også opp med å få inn ca 350 abonnenter på mailinglista, så jeg kommer helt garantert til å kjøre noe liknende på nytt. Enda enklere nå som jeg har en brukerbase å starte med.
 

picxx

Well-Known Member
Hvilken side er det snakk om her Julian.
 

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Ja.. Tenkte litt på filmer.. er ikke så dyrt.
Eller gavekort på til siden..
Tror dere deter vanskelig å skaffe avtale med feks CDON.com?? ( mot litt gratis reklame så får jeg bedre pris på filmer, cder, gavekort?? )
eller vil de ha et krav om høy UV?
 
Topp