Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Lønnsom webshop selges. 100% dropship. Rimelig ved hurtig avgjørelse.

quicktech

Medlem
Hei,

Webshop med 1,5 års drift selges rimelig til kjøper som kan ta en rask avgjørelse, fordi jeg har fått en stygg skattesmell jeg trenger å løse fort. Jeg ville egentlig ikke selge denne webshopen fordi den leverer såpass bra resultater, men ser meg nødt til å la den gå.

Nøyaktig hvilken side det dreier seg om kan jeg fortelle på PM til konkrete interessenter, men jeg kan si såpass at det dreier seg om forbrukerelektronikk med svært konkurransedyktige priser. Webshopen er bygget på et godt domene som gir mye generisk trafikk fra google. Vi ligger først i resultatlisten på det mest kurante søkeordet. For øvrig er produktene så enkle i bruk at det ikke er behov for kundesupport angående hvordan man bruker produktet, og det er også svært sjeldent at de leverte produktene har feil eller mangler. De få refunderingene vi har skyldes i hovedsak at leverandøren en sjelden gang har forsømt seg og brukt for lang tid på å levere varen, ikke feil ved selve produktene.

Alle produkter selges basert på drop shipping, dvs at varen sendes direkte fra vår leverandør hjem til sluttkunde. Alle innbetalinger og utbetalinger går via paypal. Prisantydning på webshopen er 50 000 kr og går til høystbydende over dette. Jeg håper på en rask budrunde, og setter fredag 29. April som siste frist for å gi bud.

Nøkkeltall for de siste 12 mnd:

Salgsinntekter kr 173 062,00
Leverandørkostnader -kr 66 300,00
Annonseringskostnader (google adwords) -kr 13 166,00
Refunderinger -kr 4 360,00

SUM 89 236 kr

Detaljert salgsstatistikk og oversikt over kostnader kan gis til de som har genuin interesse og reell betalingsevne.

Arbeidsinnsats er ca 30 min pr dag. Dette arbeidet består i å videreformidle ordrer til leverandør (via webside), svare kunder på spørsmål pr e-post og administrere google adwords kampanjen.

Det anbefales at kjøper investerer litt mer tid pr dag til å legge inn flere nye produkter, drive litt aktivt link bygging, osv da det tidligere har vist seg at svært lite skal til for å løfte salgsomsetning betraktelig.

Webshopen er basert på CS-cart platformen. Undertegnede driver selv med webutvikling og serverdrift og kan tilby 1 års gratis drift av webshopen på nåværende server til kjøper. På denne måten kan du enkelt overta nettbutikken, det eneste vi trenger å gjøre er å bytte paypal konto og sette inn din e-post adresse på ordrene, så er du i gang.

Imøteser spørsmål og evt bud til mb@goodae.com. Ta gjerne også kontakt på skype magnus_berglund eller send PM her på forumet.
 
Topp