Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Lage egne t-skjorter

JoachimO

Medlem
Det finnes utallige sider hvor man kan lage og bestille sine egne t-skjorter, men jeg har problemer med å finne en som kan tilby følgende:

Jeg ønsker å plassere designet nede på siden, mao halvparten foran, halvparten bak (om noen skjønner hva jeg prøver å si)

Se fantastisk paint-illustrasjon i vedlegg :p

Vet noen om noe sted som lar deg gjøre dette?
 

Vedlegg

  • tskjorte.jpg
    tskjorte.jpg
    8 KB · Sett: 33

TorsteinO

Art Director & grunder
Hmm... all over/wraparound mener du?

Det er litt mer knot med det enn å bare trykke vanlig foran og bak "seperat", enten må trykket plasseres veldig nøyaktig ut på kanten foran og bak, eller så må t-skjorta brettes "sidelengs" for å få trykket det. Begge delene er litt mer krevende enn standardløsninger. Har ikke sett noen som tilbyr det "automatisk" (tilsvarende spreadshirt og liknende), tror nok du må ta kontakt med noen trykkerier og høre om de kan ordne det (hvilket de sikkert KAN, men det vil nok koste litt mer). Det vil avhenge litt av motivet også; er motivet litt mer "tilgivende", så er det lettere å plassere det foran og bak, for da går det bra om det blir en liten unøyaktighet mellom dem.

Tror muligens du kan finne noen tips om dette hos Threadless.com
 
Sist redigert:

Ludus

Medlem
Mener du noe som dette:

scaled.php
 

Ludus

Medlem
Det er lett. Hvis du vil, kan jeg sende deg t-skjorter format i .psd.

Jeg gjorde det med Photoshop.
 

tom3008

Medlem
Har testet vistaprint, knall trykk på T-skjorte, men den var ikke akk 100% i kvalitet...
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Ser ikke ut til at vistaprint gjør det trådstarter spør etter.

Som sagt - det trådstarter spør etter er litt utenom de vanlige, enkle løsningene. Jeg har aldri sett noe online-t-skjorte-trykkeri som gjør det, men hvis dere finner det - knall, jeg har egentlig et par designs jeg kunne tenke meg å få brukt liggende selv, men gidder ikke å lage noe større lager og maset med å sende ut "manuelt".
 

hansson

Langveisfarende
Det første som trengs er t-skjorter som er tubeformede, altså uten søm. American Apparel har slike t-skjorter, og en rekke silketrykkere bruker disse. Så lenge leverandøren har riktig type t-skjorte tror jeg ikke det spiller noen rolle hvordan de setter den inn i maskina. Men du har langt større sjanse til å få det til hvis du kontakter en liten leverandør som gjør det manuelt. Glem de store, det er fabrikker der lite gjøres for hånd.
 
Topp