Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Landingsside for salg av pellets

Msites Ltd

Livsnyter
For min del ble det litt rotete! Og, jeg får liksom ikke helt med meg hvilken aksjon jeg skal gjøre!

Det er flere bestillingsmuligheter ser jeg, så hvorfor er ikke de samlet i et bestillingsskjema - eller forskjellige knapper jeg kan trykke på?

Jeg tror faktisk det ville vært mer smart med en én-kolonnes side på dette!
 

i-net

Medlem
Den er enkel og vil mest sannsynlig gi effekt etter sin hensikt, men den kunne samtidig vært bedre. Enig med Msites at den er rotete. Hadde prøvd å ekperimentere og heller hatt bestillingskjemaet oppe til høyre og ikke under "folden".

Men du bør jo kjøre split-test på dette med google optimizer :cool:
 
Sist redigert:

hohohoo

Medlem
Enig med Msites, og det er mye repetisjon av relativt lite innformasjon. Kunne nok kuttet ned på repetisjon av både budskap og bestillings-alternativer.
 

dennison

Medlem
Jeg ville tatt vekk bildet øverst til høyre,
og heller hatt det under f.eks.;

v Pris per pall inkl. levering: kr 2950,-
(52 sekker, 16kg er stykk. Totalt 832 kg)
Vi gir 200,- i avslag for hver ekstra pall.

I venstre siden, da ville du fått hele skjemaet osv. på høyre siden opp, og alt ville blitt litt midtstilt.

Veldig enig i at det er rotete her, men bare den lille tingen her ville skapt balanse mellom informasjon og design.
 

Tonny Kluften

Administrator
Hva betyr "52 sekker, 16kg er stykk. Totalt 832 kg"? 16kg er stykk? Er det et hemmelig pelletsspråk.
Vel, uansett, bakgrunnen er litt grell, ellers må jeg si at jeg skjønner alt som er på siden og ville bestillt derfra. Men hva med kvaliteten på pellets, er den lik uansett? Det savner jeg å lese om. Men de som bruker pellets vet vel slikt fra før?

Og jeg liker godt at det er kun en enkel side, ikke masse jåleri. Rett på sak. Det blir litt som når jeg er sulten, da vil jeg ha en slik side: Ra pizza, at den ser rompa ut interesserer meg ikke, jeg skal ha mat.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Blir nok ingen A/B testing på denne siden. Får bare inn 1-2 bestillinger per dag i snitt, så måtte nok brukt hele vinteren for å få betydelige resultater da.

Tonny, For å være ærlig, så vet jeg ikke hvordan jeg beskrive kvaliteten på pelletsen uten at det blir for mye kjedelige ord. Her er partneren vår som står for produksjon: Trepellets og Miljøet - Pemco trepellets

Jeg ser ikke helt for meg at det er noen som bryr seg for mye om det som står der? Jeg har behandlet bortimot 50 bestillinger på epost de siste ukene og absolutt ingen har spurt om kvaliteten, hvor den kommer fra eller noe i den duren.
 

testdriver

Ha det bra..
Bra jobb.

Mulig det kan være lurt å nedtone grønnfargen i boksen med "Pellets leveres av..." noen hakk, og dra teksten noen px inn til høyre (kanskje til samme vertikale linje som "Pris per pall").

I tillegg ville jeg vurdert en svak hovereffekt på bestill nå-knappen.
 
Sist redigert:

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Flott landingsside!

Tips:

På Android "forsvinner" bestillingsskjemaet ut til høyre når en zoomer litt.

Fant det aldri igjen ;)
Men det kommer vell kanskje ikke mange bestillinger fra mobiler da..
 

Dag Frogner

Supermedlem
Syntes det blir litt "masete" slik det er nå.

Det er en knapp som heter "Bestill Trepellets nå" som kun dytter deg lengre ned på siden. Så har man "Bestill på telefon hos Hilde; 452 68 241 eller
benytt deg av kontaktskjemaet vårt." Så har man "Bestill også gjerne på tlf. 452 68 241,
eller e-post trepellets@dreyertransport.no" Og til slutt har man selve skjemaet nederst på siden.

Hvorfor så mange måter å bestille på, som tilsutt havner på samme "sted". Hva med å bare ha kontaktskjemaet og et telefonnummer?

Hadde sett penere ut å ha "Akershus" på én linje og ikke to.
 
Topp