Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ledige annonseplasser på Instagram nettside

foryou

New Member
Ble litt for mange kostnader med en nettside, og det er før jeg har lansert den! Håper derfor noen er interessert i å betale ca. 2000 kroner for annonseplass på nettsiden min. Det hadde hjulpet meg ganske mye, slik at jeg får oppgrader hostingen min, og lansert nettsiden til offentligheten. Jeg vet ikke nøyaktig hvor mange besøkene denne nettsiden kommer til å ha, men siden konseptet er bra, så er jeg sikker på at det blir gode tall.

Håper noen er interesserte i å hjelpe en student med penger, da du vil få annonseplass.
Tusen takk og ha en fortsatt fin kveld videre!
 

foryou

New Member
Her føler man seg veldig velkommen ja. Håper dere andre kan se utviklingspotensiale i denne nettsiden, og at mange Instagram brukere vil elske denne nettsiden.
 
De fleste her jobbet med nettsteder til vanlige og det er naturlig å være skeptisk. Du argumenterer ikke for hvorfor noen skal bruke 2000 kr på annonser på et underdomene.. hva får man igjen?
 

foryou

New Member
På det domenet ble det bare bygget. Pengene brukes til nytt domene navn, og hosting. Hvis man betaler 2000 kr for annonseplass så får du god trafikk til nettsiden din, du får ha annonsene dine på en nettside med stort utviklingspotensiale, og jeg vet at denne kommer til å lykke! Ta gjerne å send meg en PM, hvis dere lurer på noe mer, eller er interesserte i dette tilbudet! 2000 kroner er vell ikke så mye for dere, som meg som student.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Tenk litt over det da:

Du har ingen besøkende på nettsiden (fordi den er helt fersk). Altså vil ingen pr dags dato se disse annonsene. Vi aner ikke hvem det er som evt kommer til å se dette (det eneste vi vet er at de bruker Instagram) så det er umulig å spisse annonsene til rett brukergruppe.

Du sier ingenting om hvor lenge man får annonsere for 2000,-. Du sier ikke noe om hvilken type annonse det er (tekstlink eller banner) eller størrelse på den. Du sier ingenting om evt andre prosjekter du har hatt slik at vi kunne vurdert om du har kapasitet til å virkelig få fart på en slik side.

Om du har veldig tro på siden din, klarer du vel å skrape sammen til hostingen? Evt vente litt før du selger annonser?

Selv har jeg en nettside som er enestående i sitt slag i norge med ca 200-250 unike besøkende hver dag og jeg må fortsatt jobbe ganske mye for å få inn annonsører på denne nettsiden.

Vi vet altså ingenting bortsett fra at det koster 2000,- og at ingen bruker nettsiden, og da er det kanskje ikke så rart at man ikke er over seg av begeistring?

Men velkommen skal du være. :)

EDIT: Hvordan kan du si at vi vil få mye trafikk? Du sier jo selv at nettsiden ikke er lansert ennå engang? Selvom ikke 2000,- er så veldig mye, gir vi ikke bort penger.
 

foryou

New Member
For det første så er ikke nettsiden lansert til publikum enda, så da er det naturlig med ingen besøkende når den ikke er lansert enda. Jeg er åpen for både bilde/flash/tekst annonser, der hvor du vil. Vi greier alltid å flette de inn ett sted som passer, og som besøkende lett vil se. Du får 5 annonseplasser for kun 2000,-. Jeg garanterer her og nå, at siden vil ha minst 500 besøkende hver eneste dag (fleste norske) innen 1 uke etter lansering.
 

foryou

New Member
Hvis dere synes at dere ikke får nok besøkende, så kan jeg mer enn gjerne gi dere pengene tilbake. Det er ikke ett problem. Dere skal få det dere betaler for.
 

Rismoen

Medlem
Når du skal søker på "instagram annonser" for å se om noen har erfaring med dette, så dukker denne tråden opp.. Desidert det latterligste jeg har lest noen gang :D
 
Topp