Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Lenke mellom egne sider

Tonny Kluften

Administrator
Kommer an på. Min teori er:

Hvis du bare putter inn en link til nettsida di saab9-5.no fra en artikkel om colabokser på colabokssiden.no så er ikke det særlig trygt.

Hvis du putter inn en link til en artikkel om boks/flaske/kaffekopp holdere i saab9-5 i en artikkel om colaboksholdere på colabokssiden.no så er det trygt. Fordi det er nyttig.
 

Tonny Kluften

Administrator
Om det er trygt er en ting, om det skader er en annen. Webforumet f.eks. er sponset av mineoppskrifter.no, det er helt reelt og det er en faktaopplysning som jeg tror ikke skader verken WF eller mineoppskrifter.no. Om det hjelper noe særlig tror jeg heller ikke, du må ha veeeeldig mange footerlinker for at det skal monne.
 

metallian

Medlem
Jeg har litt internlinking mellom mine sider, ikke fra alle-til alle men endel- snakk om noe få linker fra sidebar og så er det en og annen link fra artikler til relavnte saker på de andre bloggene mine.

Mulig det ikke er optimalt men det er ihvertfall ingenting som tyder på at det er så ille at google hater meg...
 

picxx

Well-Known Member
Dreier det seg om 10-100 sider er du nok rimelig trygg.
Er du derimot i kategorien 1000-10000000 sider bør du nok ha en bedre strategi enn å "lenke mellom sider" ja. :)
 

daniel_

Medlem
Det är inte någon särskilt god idé att länka mellan sidorna om de inte är relaterade till varandra i väldigt hög grad.

I annat fall bör du hålla dig trevägs-länkbyte eller sätta upp satelliter och gör det lite mer avancerat.

Du behöver nödvändigtvis inte bli bestraffad för att länka mellan sidorna, men värdet på länken som "länkkraft" är helt utblåst. Det är helt onödigt att ta risken..
 
Topp