Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Lenke-titteler som påvirker hverandre

PelleK

Medlem
Hei.

Jeg har ordna lenge nok med backlinks til å få til Top 3 på søkeordene "Gratis Spill" og "Flash Spill" i googles søkemotor. Men ettersom alt på hele siden min og alle undersider er på engelsk tenkte jeg det var på tide å skifte til en engelsk tittel.

Når jeg tok bort "Gratis Flash Spill" fra tittelen min rater jeg naturligvis lengere ned på siden under søk for de ordene, men de nye ordene jeg optimaliserer for nå (jeg har sjekka at konkurransen ikke er for stor) viser ikke resultater før side 10 og bakover til tross for noen nye backlinks og riktig tittel, alt tags, bold, osv.

Det er kanskje ikke så rart siden jeg nettopp startet med det, men spørsmålet mitt er m.a.o:

Hvis man har 50 backlinks fra gode sider med f.eks tittelen: "Bøker"
Og senere forandrer tittel på siden til "Badekar". Vil de gamle titlene ødelegge for den nye søkemotoroptimaliserings-kampanjen din?
 

Tonny Kluften

Administrator
Nei, de vil ikke ødelegge noe. Alle innlenker er et pluss, men du burde forandre de ankertekstene du kan.
Dessuten styrer du ikke hva Google skal vise kun med basis i tittel. Du sier at innholdet på siden er det samme som det har vært. Hvis du kun forandrer "Gratis Flash Spill" til "Free Flash Spill" er ikke det noen stor forandring.
Og det er hver enkelt side på nettstedet ditt som skal ranke på nøkkelordene sine, det er ikke hovedsiden som skal ranke på alt.
 

PelleK

Medlem
Takk for svar :) Ekstra-informasjonen du la til visste jeg allerede, men det du sa om at tittelen ikke styrer, kan du utdype det litt? Jeg tror jeg har ca 2000 foldere (undersider eller hva man kaller det) som alle vises i søkemotoren på side 1 bare pga tittel. Det er ikke ting alle søker på hele tiden, men ting som f.eks: "Batman Live Stream" og ca 1999 andre tv-serier og spill.

TL;DR: Har ikke tittelen """alt""" å si? o_O
 
Topp