Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Lenkebytte gjennom undersider (kategori: reise)

picxx

Well-Known Member
i-net :
Jeg er også intressert i dette om du godtar A-B-C linking.
Send meg en pm om du er int. :)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Reise til Spania Ferieguide , ganske ny, men alle sidene er indeksert i google. Si fra hvis det er av interesse.

Jeg er med. Opprett en side på siden din og legg den til i menyen, slik at den blir global. Her er en tekst du kan bruke. Du kan endre den så mye du vil, legge til bilder eller hva som helst, så lenge den inneholder de samme lenkene.

Send meg din tekst tilbake når du har den klar.

i-net :
Jeg er også intressert i dette om du godtar A-B-C linking.
Send meg en pm om du er int. :)

Kjører bare artikkelbytte. Vi har jo allerede en trade gående på kroatia :)
 
Hei Kenneth! Flott side du har laget og takk for besøk på Kystbloggen. Har jo noen Kroatia-saker der, men linker på disse postene blir jo ikke lagt direkte under hovedsiden (slik du ønsker). Har lenge tenkt på å lage noe mer om Kroatia, og i går kveld begynte jeg å mekke på noe. Kjøpte domene i ettermiddag og har lagt ut en skisse. Blir et prosjekt som kommer til å gå over litt tid ettersom jeg trenger en god del bilder i det videre arbeidet, samt bestemme meg for hvordan forsiden skal se ut. Blir vel litt TD-annonser også med tiden. Skal ha en underside som omhandler linker til "nyttige nettsider". Kanskje det kunne være interessant for deg når nettstedet blir litt mer ferdig? Se evt: Ferie i Kroatia
 
Ja, da er nettstedet sånn noenlunde oppe. Selv om det var Kenneth som startet denne tråden, så søker også jeg flere linkepartnere (via undersider). Det er da nettsteder i samme kategori (reise/ferie) som ønskes. Ser du nederst på Ferie i Kroatia ser du hvordan jeg gjør det for linkpartnere. Hvis du tror at nettstedet er noe simpelt MFA-greier jeg har snekra sammen i en antikk utgave av FrontPage i den tro at jeg skal tjene noen kroner på det - så har du helt rett.:eek:
 
What! Var vel litt vel negativ til meg selv der. Var ikke ment slik. For all del; jeg har jo tro på det jeg holder på med, og vil jo at det jeg legger ut skal ha godt innhold og se OK ut. Men jeg legger ikke skjul på at jeg ikke innehar de øvrige medlemmenes evner og ferdigheter innen koding og design. Var heller ikke meningen å ha to poster etter hverandre, men jeg var litt for sent ute til å editere den forrige.
 
Topp