Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Lenkebytte: Reiseside for Australia

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei,

Da er jeg interessert i lenkebytte igjen. Foretrekker aller helst artikkelbytte, slik man kan se jeg har gjort på denne siden om Kroatia, men om du har noen bedre forslag kan det vel alltids vurderes.

Siden har allerede en god slump med trafikk. Send meg gjerne en PM eller skriv det her i tråden om du er interessert.

Adresse: Ferieguide til Australia
 
Lenkebytte

Dette svaret kommer ekstremt sent:eek:, men nå har jeg noe å svare. Vet ikke om du fremdeles er på jakt etter lenkepartnere eller om min siste side også er en konkurrent. Har nå mekka ei side om Ferie i Bulgaria. Der er du, og evt. andre interesserte, velkommen til å bytte lenker; helst gjennom undersider. Se evt hvordan jeg har gjort det nederst på ferieikroatia.com. Interesserte kan sende meg en PM.
 

affi

Medlem
Jeg har jo HellasGuiden.no, en relativt omfattende wiki jeg satte opp etter en lengre øyhopping-tur i Hellas. Har ikke oppdatert en byte på siden de siste 1-2 årene så den kan sikkert shines litt opp og gjøres bra. Har nok litt potensiale. Litt usikker på om wiki er tingen om den skal gi inntekter though..

Update: Sjekket stats nå og den har faktisk et par hundre besøkende hver dag. Utrolig..
 
Topp