Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Logo søkes

Status
Stengt for ytterligere svar.
Har begynt jobben med en større designendring på en nettside jeg driver, og kunne i den anledning tenke meg å bytte logo. Da den logoen jeg har fra før av bærer veldig preg av å være laget av glade amatører på et par minutter, ønsker jeg denne gangen en logo laget av en dyktig logodesigner.

Det er snakk om en logo som skal brukes på en nettside. Eller, i praksis er det snakk om fire logoer som skal være på en nettside. Tingen er at denne nettsiden er tilgjengelig på fire ulike språk, så jeg trenger fire ulike utgaver av logoen. Dette bør ikke medføre alt for mye arbeid, da jeg ønsker at disse logoene skal være identiske - med unntak av teksten, som skal være de fire ulike titlene på nettsiden (og også disse skal være like når det kommer til farge og font og slikt). Dersom designer velger å bruke maskinfont til å tekste logoen kan jeg også godt bytte ut denne teksten selv i bildebehandlingsprogrammet dersom det blir en enklere måte å gjøre det på - isåfall tilsvarer arbeidsmengden en logo.

Informasjon om hvilken nettside det er snakk om gis kun på PM.

Jeg har aldri tidligere bestilt en logo av folk som virkelig vet hva de driver med før, så jeg er usikker på hva prisnivået for en slik jobb egentlig bør ligge på, jeg ber derfor interesserte om å gi et prisanslag (etterspør gjerne det dere trenger av informasjon for å gi et slikt anslag i denne tråden). Men jeg ønsker selvsagt å betale hva dette er verdt -- dette er ikke en «Lag logo for meg og få 150 kroner svart!» tråd. Dette er heller ikke en logokonkurranse: Ikke begynn å jobbe med logoen før jeg gir tilbakemelding om at du har fått jobben. Det hadde vært stas å ha tjue logoer å velge mellom, men jeg ønsker et profesjonelt resultat, og da foretrekker jeg å få en logo fra noen som tar seg tid og gjør seg flid fordi de vet på forhånd at de får betalt for jobben de gjør.

Interessert? Skriv svar enten i denne tråden, på PM eller til post@stob.no. Legg ved link til portfolio eller til tidligere arbeider, og gi gjerne et prisanslag.

Designere med bedrift og organisasjonsnummer vil selvfølgelig bli prioritert.
 
Sist redigert:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp