Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mafia MMORPG vurderes solgt

Stian

Medlem
Hei, har litt for mye å styre med for tiden, så jeg tar imot tilbud på dette spillet.
Mobster Mania
Spillet ble åpna i slutten av August, og har i skrivende stund 517 "levende" spillere. Skal oppdatere posten her med trafikkstats senere; må stikke nå.
 

Stian

Medlem
Er det lov å ha adsense på sider du må logge deg inn på ? Vil gjerne ha litt stats.

Kan ikke tenke meg noe annet?
Trafikk: Summary (Mobster Mania)

Brukte ca $50 på game-advertising-online.com i slutten av august. Ellers har jeg ikke annonsert for spillet.
Har en avtale med en grei programmerer som kommer til å hjelpe meg (eller den nye eieren av spillet) i et par måneder med å fikse bugs.
 

Stian

Medlem
Er da ikke noe unvanlig med det? De som spiller loader jo en side kanskje hvert femtende sekund.
 

Ståle

Medlem
Er da ikke noe unvanlig med det? De som spiller loader jo en side kanskje hvert femtende sekund.

Vel, nå har jeg ikke hatt slike sider, men syns det var veldig rare tall. Uansett, trodde først de ikke stemte, men da gjør de visstnok det. :)

Tjener du noe penger på siden da?
 

Stian

Medlem
Hvor mye penger? Nei. Har ikke anelse, faktisk. Tar imot tilbud. Potensialet or jo stort, ihvertfall hvis man oversetter hele greia til norsk.
 

KrooniX

Medlem
Hei!

Jeg sendte linken til en kammerat som sier han vil by 400,- på det.
Send meg en PM, så kan formidle kontakt.

Christian
 

KrooniX

Medlem
Hei!

Tenkte meg det. Har ikke hørt noe mer fra han. Jeg bare formidler innformasjonen jeg.
Lykke til til med salget.

Christian
 
Topp