Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Magento - en egen dedikert diskusjonstråd

n0stra

Medlem
Siden det innimellom dukker opp endel tråder om magento og jeg selv er meget interessert i denne webshop CMS løsningen tenkte jeg at det kanskje var på tide å lage en egen dedikert tråd til alle typer spørsmål, erfaring og tips relatert til denne.

Først og fremst må jeg si at det er den hittill eneste løsningen jeg har falt skikkelig for, og jeg har sjekket ut mange kan du si. Det eneste problemet jeg har hatt har vært dårlig dokumentasjon (mye prøving og feiling), et community som sliter med tilbakemeldinger fra utviklerne (mon tro om dette har noe med ønsket om å selge enterprise løsningen, men det er jo gratis så man kan ikke klage egentlig) og noen utfordringer i forhold til hastighet (ofte relatert til dårlige hoster).

Håper endel andre som holder på og har erfaring med kan komme med litt innspill og at man kanskje kan stille spørsmål og hjelpe hverandre slik at det blir enklere å jobbe med.

Personlig har jeg ikke kommet lengre enn at jeg nå jobber med å forenkle prosessen med å legge inn flere varer (konfigurerbare som sådann med farge og størrelse med forskjellige priser). Er det da dataflow som vil være veien å gå? Altså eksportere det man har lagt inn og legge til med de individuelle endringer man ønsker for så å importere?
 
Topp