Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mitt innlegg nr 2000

Msites Ltd

Livsnyter
Dette er mitt innlegg nr 2000, og jeg er nr 6 som passerer denne grensen her på webforumet.

Og, siden jeg er litt glad i tall og analyser skal jeg komme med noen mindre viktige faktatall.

Totalt i skrivende stund er det skrevet 93620 innlegg på forumet, og med mine 2000 vil det si at hvert 46,81'e post er skrevet av meg. Eller at jeg innehar ca 2,13% av alle innlegg her på forumet.

De seks som har over 2000 innlegg på forumet har totalt 24283 innlegg, noe som utgjør ca 26% av samtlige innlegg på forumet. Eller at hver 3,85'e innlegg er skrevet av en av disse seks.

Det er mye informasjon, interessant eller uinteressant, man kan få ut av lek med tall :)
 

pleb

Medlem
Du har skrevet to innlegg til i denne tråden, men fortsatt står det at du har 2000 innlegg akkurat. Slettes tråder kontinuerlig? :)
 

Msites Ltd

Livsnyter
Jeg tåler en god del - får elefanthud med årene vet du....

Men, det som er "skremmende" er jo at det er seks stykker som står for 1/4 av alle innlegg, og at 2 av de 6 er mer eller mindre inaktive i dag.... Hva pokker driver alle de andre medlemmene av forumet med?? Jobber de??
 
Topp