Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mitt innlegg nr 2000

Msites Ltd

Livsnyter
Selvfølgelig er det ingen som jobber. Vi bare skriver litt saktere enn dere. Det er ikke alle som klarer å skrive et innlegg på tjue sekunder, altså.

De 20 sekundene var Tonny sitt estimat. Jeg bruker ekstremt mye lenger tid på mine innlegg da de er meget gjennomtenkte og godt fundamentert.

Videre skal de gjennom min juridiske avdeling slik at jeg ikke risikerer søksmål for injurierende påstander.

Og, så til slutt er det publiseringsprosessen hvor de skal korrekturleses og postes.

Så det å være her på forumet er en tidkrevende prosess - langt over Tonny sitt estimat.
 

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
De 20 sekundene var Tonny sitt estimat. Jeg bruker ekstremt mye lenger tid på mine innlegg da de er meget gjennomtenkte og godt fundamentert.

Videre skal de gjennom min juridiske avdeling slik at jeg ikke risikerer søksmål for injurierende påstander.

Og, så til slutt er det publiseringsprosessen hvor de skal korrekturleses og postes.

Så det å være her på forumet er en tidkrevende prosess - langt over Tonny sitt estimat.

Det var litt av en prosess ja!

Må si jeg blir litt flau ja.. Jeg har vært medlem her på forumet like lenge som Tony
og jeg har bare 536 innlegg... Jeg er nok ganske mye mer flink til å lese enn å skrive..

Men all ære til alle som virkelig gjør dette forumet til det det er! selv om jeg gjerne skulle sett at flere kom på banen... Greit å få tilbakemelding fra flere!
 

Tonny Kluften

Administrator
De 20 sekundene var Tonny sitt estimat. Jeg bruker ekstremt mye lenger tid på mine innlegg da de er meget gjennomtenkte og godt fundamentert.

Videre skal de gjennom min juridiske avdeling slik at jeg ikke risikerer søksmål for injurierende påstander.

Og, så til slutt er det publiseringsprosessen hvor de skal korrekturleses og postes.

Så det å være her på forumet er en tidkrevende prosess - langt over Tonny sitt estimat.

:D
 

Nutz

Med lem
Msites, du har noen flotte kvalitetsposter innimellom, men flesteparten er så sleipe klysete at man kan skli og brekke lårhalsen på de. :)
Grattis!
 
Topp