Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbasert regnskapsprogram

Nordland

Medlem
Det er såpass ja. Hmm, da får jeg ta regnskapet litt til da :p Men mulig det blir tripeltex etter nyttår. Hørt mye bra om det. Synes visma eaccounting ikke er all verden.
 

Atian

Medlem
Jeg har i dag bestilt Tripletex etter å ha lest erfaringer og muligheter. Takk til de som har gitt innspill i denne tråden!! Det stod mellom de og E-conomic, da jeg ønsker integrasjon mellom nettbutikken Pandadisplay.no som benytter Magento plattform.

Begge programmene gir tilgang til integrasjon med Magento for import kunder og fakturaer. Jeg er ingen regnskapsmedarbeider, men har ført noe regnskap for mitt ENK i en del år. Blant annet brukte jeg Mamut tidligere. Så mitt valg ble gjort på grunnlag av visuell synsing og andres erfaringer. Begge programmene virker solide på ordinær bilagsføring. Jeg syntes imidlertid brukergrensesnittet var litt bedre på Tripletex og at hastigheten fra utlandet hvor jeg er, var noe raskere.

Så da håper jeg at det ble gjort et bra valg til slutt :)

Nå trenger jeg bare kontakt med en regnskapsperson som kan hjelpe meg med oppsett inngående balanse for 2012 og noen spørsmål og kontroll et par ganger i året samt årsavslutningen / selvangivelse. Noen tips??
 

jonasb

Medlem
Virker som et godt valg Atian.

Jeg for min del vipper mest mot Economics. Som du nevner har begge integrasjons muligheter mot nettbutikk.

Jeg har prøvd ut Economics og synes det virker greit, burde vel prøve Tripletex før endelig avgjørelse.

En ting jeg liker med Economics er automatisk bankavstemming. Er det noen funksjoner Tripletex har som du ikke får med Economics? Jeg vet det er mulighet for å betale regninger direkte fra Tripletex, men får vårt bruk er ikke dette nødvendig.
 
Topp