Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk for småbarnsfamilier vurderes solgt

Joey

New Member
Hei,

Jeg har en nettbutikk jeg ikke vier nok oppmerksomhet og tid, pga mangel på kapasitet, og ønsker nå å avvikle mitt engasjement i denne.

Butikken selger et enkelt produkt rettet mot småbarnsfamilier som reiser. Produktet er egnet for både nettsalg og retail, og kommer i attraktiv og selvforklarende emballasje. Jeg har ca 600-650 enheter på eget lager i Oslo.

Regnskapet for 2013 viser et varlager verdt 70k, inntekter på 20k, og et fremførbart underskudd på -128k. Jeg startet det hele opp i 2013, kjøpte inn varer, og ble opptatt med andre ting. Har derfor ikke investert noe særlig i markedsføring, og jeg undervurderte hva som var nødvendig. Første forsøk og noen erfaringer rikere, men også noen kroner fattigere.

Produktet er forholdsvis lettsolgt, men jeg sliter med å få til rettet markedsføring mot målgruppen i Norge, uten å tømme lommeboka. Det er flere agenter ellers i verden, som gjør det betydelig bedre enn meg.

Alt ligger i eget AS, med domene, WooCommerce site, Bring avtale, netpay.dk cc, Instagram konto og Facebook side. Har ikke nådd momspliktig omsettning enda. Send PM for URL.

Ønsker meg bud over 50k.

Cheers,
 
Topp