Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk (mote) selges til en god pris!

susanneo

New Member
Nettbutikk som for øyeblikket inneholder moteklær for kvinner vurderes solgt, dette grunnet tidsmangel da jeg blant annet jobber fulltid ved siden av. Url'n til nettbutikken fåes ved å sende meg en PM.

Selges for 15 000 kr.

Har brukt mye tid og penger på designet, og nettbutikken ser både stilren og professjonell ut (lyse farger).

Nettbutikken har stort potensiale, og for den aktuelle kjøper så er det store muligheter for hva nettbutikken kan inneholde (hvilke produkt). For øyeblikket selges altså kvinneklær, det siste innen mote, og den aktuelle kjøperen kan også få med to av mine leverandører. Så her er du godt i gang allerede fra start.


Nettbutikken er nyoppstartet i år, 2011, og månedlige kostnader er kun 1159 kr. 500 kr går til drift av kortbetaling (visa), 159 kr for økonomisystem (hvis dette er ønskelig. Økonimisystemet E-conomic, er enkelt å bruke og integrert i nettbutikken) og 500 kr går til drift av nettbutikken. Fram til mars 2012 vil det kun være 659 kr (om du ønsker å ha med e-conomic, eller bare kr 500) i måneden, grunnet at kostnaden (500 kr) for drift av nettbutikken allerede er betalt.

Her er det altså lave kostnader, og store muligheter for å tjene godt. Klær er som de fleste vet en god fortjeneste på, og man kan regne med opptil flere 100 % fortjeneste på hvert plagg.

Men beklageligvis så har jeg ikke tid eller mulighet til å gjøre innkjøp, legge ut plaggene eller markedsføre nettbutikken, og det er derfor ønskelig å la noen andre få muligheten.

Domene følger med, men om du ønsker et annet (eget) domene tilknyttet nettbutikken, så lar det seg enkelt gjøre. Er også enkelt å bytte logo i nettbutikken om kjøperen velger å bytte domene.

Ønsker kun seriøse henvendelser!

Send meg en PM om dette høres interessant ut.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Her var det mye vage punkter. Er det designet til nettbutikken eller nettbutikken du skal selge? Siden du gir så mange options.

Hvis butikken er startet i 2011 er den vel knapt etablert, og jeg antar det kanskje er liten omsetning, om noe i det hele tatt, og mange usikre momenter her.

Hva er omsetning?
Hvor stort er varelager?
Finnes det noen e-postliste/kunderegister?
 

janerik

Medlem
Noen som har fått kontakt med selger ? Prøvd både på pm og epost men er ikke svar å få. Skulle gjerne hatt svar på noen spørsmål - kan være interessert.
 

susanneo

New Member
Der har jeg endelig fått svart dere. Bedre sent enn aldri!

Ved henvendelser/spørsmål fra andre ta kontakt meg på PM.
 
Topp