Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikken Being Trendy selges

Stoppet

Banned
Selger ferdig nettbutikk oppsatt på WordPress/Woocommerce. Dette er themet som er brukt.

Alle logotyper følger med (egne filer). Det eneste kjøper må skaffe seg er egen lissens på themet. (59$).

Det gjelder nettbutikken Being Trendy

Innkjøpsverdi på nåværende varelager er 45.000,- (eks. mva) og det er kjøpt fra 3 leverandører.

Det har vært jobbet lite med butikken og den har ikke særlig besøk i dag. Det var litt salg i høst, men har dabbet av da jeg ikke har hatt anledning til å følge opp.

Varelageret må hentes av kjøper, eller det kan sendes for kjøpers regning. Det tar ikke stor plass. max ca 1m3 tenker jeg.

Prisantydning: Høystbydende over 29.000,- (pluss mva). Bud blir oppdatert i tråden og budrunden varer i 24 timer etter første publiserte bud.

Trenger du mer informasjon sender du en PM.
 

Stoppet

Banned
Butikken er hostet hos norske hostingselskapet ProIsp, og om ønskelig kan hele kondoen bare overdras til ny eier, slik at man slipper å flytte.
 

Stoppet

Banned
Har fått bud på 25.000,- som jeg har avvist. Butikken ligger også ute for salg på Finn, og vil bli lagt ut på auksjon på konkursnet.no i begynnelsen av uken om den ikke blir solgt før det (det er ikke snakk om en konkurs :)).

Så bud under minstepris vil ikke bli vurdert. Men alle bud fra og med minstepris aksepteres og legges ut i tråden.
 
Topp