Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikker FOTO

chano

Banned
Vet ikke om det er rette kategorien å poste dette, men jeg prøver.

Er det noen her på forumet som driver nettbutikk med foto - eks. Canon og Nikon?
 

chano

Banned
Har bittelitt utstyr til det her, Diverse - Gadgets-store.no, men det var kanskje ikke slikt du så etter?

Nei egentlig ser jeg ikke etter noe spes. jeg tenkte bare at dersom det var noen her som driver innen foto så ville jeg gi disse kjempetilbud på camera og objektiver slik at det går an for dem å tjene bra med kroner. Kan levere denne type produkter til nesten uslåelige priser.

Priseksempler:
Canon EOS 5D Mark III 22.3 MP Digital SLR Camera - Camerahus til kun kr. 16.000.- inkl mva. Utsalspris i butikk ligger på ca. 23.500.- inkl. mva.

Canon EF Zoom lens - 24 mm - 105 mm - F/4.0 til kun kr. 4.950.- inkl. mva. vanlig pris ligger mellom 7 og 8.000.- inkl mva.

Canon EOS 6D 20.2 MP Digital SLR Camera - Camerahus til kun kr. ca. 8.900.- inkl mva. Normal utsalgspris ligger på ca. 15.000.- inkl. mva.
 

chano

Banned
Ja, det er de samme produktene som jeg har linket til. Jeg leverer både til firmaer og privatpersoner. Leverer ikke til Elkjøp og slike for de kan klare seg sjøl. De er så problematiske å drive butikk med.
Jeg har satset på mindre virksomhetstyper og nettbutikker slik at disse får et skikkelig grunnlag for å kunne overleve.

Kan levere det aller meste av camera som Canon, Nicon, Sony, Panasonic, Samsung osv. og objektiver.
Har ikke dropshipping, og skal ikke ha det.
Firmaleveranser er MOQ 5 stk. per model per ordre. Alle varer leveres selvfølgelig med garanti.
Alt leveres på bestilling og bekreftelse. Jeg har ikke direkte et varelager, men får alt levert til min virksomhet på 2-5 dager via DHL og FedEx. Er importør og kan selvfølgelig levere i år fremover.
Men, det er viktig å være oppmerksom på at de priseksemplene jeg satte opp kan variere noe i +/- avhengig av kursendringer og fabrikkens eventuelle justeringer og de rabatter jeg forhandler frem.

Her er eksempelvis hva som leveres med en EOS 5D Mark III:

EOS 5D Mark III Camera Body
Battery Pack LP-E6
Battery Charger LC-E6E
Power Cord
Wide Strap EW-EOS5DMKIII
USB Interface Cable
Stereo AV Cable AVC-DC400ST
EOS DIGITAL Solution Disk
Software Instruction Manual

Dette koster nesten 24K i en fotobutikk.

For å side som Rema: Det er dumt å betale for mye.
 
Topp