Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbuttik med firma til salgs 100000kr

beriftsalg

New Member
Nettbuttik til salgs 100000kr

Nettbuttik vudersers solg da jeg ikke har så god tid til å drive den. Per i dag medfølger det ca 40000kr i varer som er beregnet som innkjøpspris. Siden koster ingen ting å drive å er lett å håndtere. Siden har vært drever siden begynelsen av des 2009. Siden selges komplett med varer, div dommener og som et selskap. Kjøper får et nytt nuf eller enk med viss ønskelig. Vi har drevet med marketføring stort sett på finn.no og 10% av traffiken kommer fra søkemontorer. Siden kunne trengt litt seo. Vi har hat minst 2000 handler og har 1100 registere bruker. Selger helst til noen i bergen pga varelager, men vill vudere andre. Det vil bli oppføging av drift/velikehold viss ønskelig.
Vi kan orne med fiansiering av deler av kjøpet max 50000.

Omseting er ca mellom 700-1000kr dagen og overskudet med alt ifra ca 30-50%. (gjennomsnitt).
Visninger det siste året er fra 1.jan til 04.08 er ca 34k og hits er 43k.
Siden selger alt ifra mobiler,datautstyr, tilbehør til mobil,data,eletronikk, bil, spill. , klokker, helse, osv. Det er ca 450 forkjelige varer og 95% på lager.

Det er mange mulighet for stor utviklig da vi kun har konsentrert oss med å sende varer og drive selskapet. Det med føler totalt 5 dommener de er: ta kontakt


Det medfølger av avtaler:
finn partner avtale ut desember med kjøp nå .
paypal med visa/mastercard osv kr 0.
Klarna fakura+konto som koster pris 299 per mnd.
Webhosting er ca 700kr i året for alle 5 dommene.
Det medføler også alle kontaker til der vi får varer både norske og utlandske.

Noe viktig jeg har glemt eller noe annet du lurer på ta kontakt.

omsetning i år har vært ca 200000++. har hatt ca 5-7k til meg selv vær mnd.


PM for side.
 
Topp