Kjapp og trygg hosting for Wordpress

noe jeg burde tenkt på her

HPF

Medlem
Jeg betaler en snittpris for pakkene - basert på vekt. Så kommer det faste formattillegg hvis det er over 2 og 7 cm tykkelse eller ekstra stort format. Under 350 gr i snitt ligger på ca kr 20-23 og under 100 gram i snittvekt ca kr 10-11 PLUSS formattillegg. Går snitten over 350 er det ca 40 kroner pr. pakke. Er derfor veldig bevisst på snittvekten når jeg sender, da Posten har noen ekstreme prishopp på noen vektområder. Vekten på hver enkelt pakke varierer veldig på mine utsendelser. Fra 40 gram til 1,5 kg. Har ikke prislisten foran meg, men tror du kan finne den på Bring.no under Post med blandet format .... eller noe som ligner :)
For post med blandede formater har Posten/Bring har gjort noen endringer fra 1.1.2013 så jeg er ikke sikker på at de prisene der er korrekte lenger. Prishoppene borte og formattillegget er blitt mindre tror jeg.

Småpakker er nytt for meg, samme med Minipakker.
 

AnneB

Medlem
For post med blandede formater har Posten/Bring har gjort noen endringer fra 1.1.2013 så jeg er ikke sikker på at de prisene der er korrekte lenger. Prishoppene borte og formattillegget er blitt mindre tror jeg.

Småpakker er nytt for meg, samme med Minipakker.

Takk for tipset. Har hatt det så travelt på nyåret at jeg ikke har fått meg meg dette. Prishoppene er borte, men til gjengjeld er prisene økt en del igjen!
 

Saida80

Medlem
hjertelig takk for alle svarene:) mye nyttig informasjon her, jeg skal besøke et postkontor å spørre litt mer, som dere sier her så kan prisene ha blitt forandret siden det er nytt år. hvis jeg får ny informasjon enn det som står her så skal jeg dele det med dere her i denne tråden.
 

HPF

Medlem
Rajapack er størst og dyrest. Jeg hadde en grei avtale med dem, men idag nesten doblet de prisene til meg så jeg takket for meg.

Billigemballasje har halvbra priser.

www.staplesnetshop.no var jeg i kontakt med for et par år siden og fikk da bedre priser enn fra Rajapack, men pga utvalget så havnet jeg hos Rajapack. Byttet idag til Staples. Savner 35,3x25x7cm eske, men de skulle se om de kunne ta inn det også.

Standardprisene til Staples for Standareske 0 er kr.1,63. Standardeske 1 kr. 2,35. Standardeske 2 kr.3,27....etc. som er en god del rimligere enn Billigemballasje og et halvt lysår unna de veiledende prisene til Rajapack (enkel bølgepapp). Staples hadde nylig begynt å tilby gratis frakt, ingen minimumordre (gjenstår å se hvor lenge de gidder å drive med det).
 
Topp