Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noe særlig å tjene på egne e-produkter på norsk?

Skal lage mitt eget e-produkt, og så funderer jeg litt på om jeg skal gi det ut på både norsk og engelsk eller om det bare er bortkasta å gi det ut på norsk. HELT bortkasta blir det vel neppe, men det tar en haug med timer å skrive, oversette osv., så man må jo kunne forsvare tidsinvesteringen.

Ka dåkk trur? Noen her som jobber mye med slike produkter?
 
Du har vel rett. Jeg setter visse spørsmålstegn ved markedsføringsskilsa mine, serru.. :p Av en eller annen grunn har jeg solgt mer til utlandet enn i Norge, så blir litt usikker på hva jeg egentlig går glipp av. Det må være noe vesentlig. Skulle jo tro at det også er mye penger å tjene på norsk produkter, så jeg gjør åpenbart noe feil. Skal sies at jeg holder på med *utrolig* mange prosjekter samtidig, så kanskje jeg ikke ser skogen for bare trær eller noe sånt..
 

Chris M

Medlem
Fortell litt om sjanger for produkt og hvordan du markedsfører i dag, så kommer det sikkert litt innspill.
 
Jeg har ikke begynt å markedsføre det enda, jeg stoppa jo å skrive for å stille et par viktige spørsmål. Det er innen helse for kvinnfolk fra 40 år og oppover. Mulig dette blir FOR generelt, men er ikke interessert i å gi vekk ideen. For øvrig kan det se klønete ut om en kar er ansikt utad for et kvinnfolkprodukt.. Får se hva jeg finner på på det punktet.

Litt intens hun dama, gitt, men hu har jo tilsynelatende lyktes. Fint for hu, da må det jo være mulighet for andre og. Hehe!
 

amigo

New Member
Kult! Håper du lykkes! Jeg kunne selv tenke meg å lage e-produkter for det norske marked, men jeg tenker at video kanskje er bedre anno 2014 enn e-bok.

Så forøvrig på clickbank at en av de mest populære produktene innen helse, er en blowjob guide laget av "Jack", så du skal ikke se bort i fra at det funker å fronte helse-guide for damer som mann ;)
 
Topp