Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen interesse for en satirisk regnskapsside?

Stoppet

Banned
Kan det være noen interesse for en satirisk nettside i kategorien regnskap og økonomi?
Siden det dreier seg om er Enron Regnskap.

Den ble satt opp i en fart under et illebefinende, og er ikke gjort noe særlig mer med.
Send PM om det er av interesse. Har ikke tenkt på noen pris, men det er litt tekster der som er brukt noe tid på.
 

Stoppet

Banned
Den hadde noe besøk i begynnelsen når jeg la ut et par av innleggene/sidene på facebook og promoterte et par. Det ble en del delinger av innleggene. Og noen reagerte litt da de trodde det var seriøst :)
Men ikke mer enn 1-2 per dag nå. Har bare ladd den ligge brakk etter at jeg satte den opp.
 

Stoppet

Banned
Har son sagt ikke mye besøk da jeg ikke har jobbet særlig med siden etter at den ble satt opp.
Men for de klikk jeg har hatt på adsense i denne tiden, har snittet ligget på 7,40 kroner pr klikk. Det har nok med at siden oppfattes som en finans/økonomiside, og der er ofte betalingen pr. klikk høy.
 

Stoppet

Banned
Eller........
.............kanskje noen av dere har en litt kverrulerende, satiriske, ironiske og/eller humoristiske egenskaper innenfor sidens "fagfelt" så betaler jeg for artikler av kvallitet. Gjerne artikler litt på kanten. Send gjerne en PM om det er av interesse.
 

Stoppet

Banned
Siden legges nå ut for salg til høystbydende over 2.500,- kroner.

Budrunden varer i 48 timer etter første bud er publisert i tråden. Salgstråden trekkes søndag 25.06. klokken 18:00 om bud ikke er kommet innen da.

Enron Regnskap består av sider og bloggposter med til sammen litt over 9.500 ord
15 minutters sniper regel ved budfristens utløp.
 

Stoppet

Banned
Bud på 2.500,- er mottatt.

Da går budrunden til fredag 23.06. klokken 13:17
 

Stoppet

Banned
Til informasjon:
Alle bud legges inn uten mva, så legges dette til på vinnerbudet.
 

Stoppet

Banned
Til informasjon:
Er i forhandlinger om salg av navhjelpen.no, enronregnskap.no og notitia.no til fastpris uten budrunde. Om du "sitter på gjærdet" og venter på at første bud skal tikke inn, eller at budfristens utløp ska nærme seg, så bør du ta kontakt på PM før det plutselig er for seint.
 

Stoppet

Banned
Bud på 22.000,- for alle tre sidene foreligger med budfrist klokken 13:00 i dag.
 
Topp