Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen ord om denne?

Wander

New Member
Hei alle! Jeg er fremdeles relativt ny i dette gamet. Har forsøkt å lese meg litt opp på SEO, men ser at det er flere meninger om hva som funker best enn det er om oppdragelse av barn og bikkjer. Siden er for det amerikanske markedet og handler om forebygging/lindring av prolaps. Har allerede begynt å rulle inn noen kroner fra mine affiliater, men jeg vil prioritere og bygge denne videre for noen utvalgte nøkkelord.

Alle synspunkter taes med takk!

Back Pain Prevention and Relief
 

Gaasehud

Medlem
Én liten ting først: Ikke la bredden på tekst-diven tilpasse seg etter oppløsning/vindustørrelse. Det blir forferdelig slitsomt å lese så lange linjer at man får nakkeskader etter første avsnitt. ;)

Gi diven en fast bredde på noen hundre px.
 

Demilio

Medlem
Enig, kortere og renere avsnitt hjelper på å gjøre siden mer leselig. Det første jeg møtte var bare en stor haug med tekst, og prinsippet med å kun se på bildene i donald gjelder fortsatt for meg hehe.

Gjør ting litt mer spiselig med et bilde eller 2 i hver artikkel. Ellers er det ikke så mye å si at det er et litt standard Blogspot-theme. Kanskje gjøre noe med fargene for å skape en egen profil?
 

bbirkenes

New Member
Du sier ikke hva du ønsker tilbakemelding på så jeg sier bare hva jeg umiddelbart tenker når jeg kommer inn på siden.

Mye tekst. Det er litt som en vegg. Dette har nok også sammenheng med at det er engelsk, og engelsk tekst "ser" jeg ikke så godt som norsk tekst - jeg må faktisk lese ordene. Forsøk likevel å stykke det opp litt mer - overskrifter med fet skrift, mer luft. Vanskelig å beskrive og vanskelig å få til. :=) Men nå er det veldig mye tekst med samme størrelse, samme font og dette blir stående som massivt og ugjennomtrengelig. Litt som de tunge tekstbaserte skolebøkene på universitetet. Du er sliten før du har begynt.

Struktur - forsøk å skape litt mer "områder" på siden. Nå ble alt litt diffust. Når jeg hadde kommet til bunnen av siden var jeg usikker på om det fantes flere innlegg her. Når jeg scrollet opp igjen fant jeg jo arkivet, men dette skulle jeg gjerne sett med en gang jeg kom inn på siden.

Ellers ser innholdet ut til å være veldig bra. Du skriver godt engelsk.
 
Én liten ting først: Ikke la bredden på tekst-diven tilpasse seg etter oppløsning/vindustørrelse. Det blir forferdelig slitsomt å lese så lange linjer at man får nakkeskader etter første avsnitt. ;)

Gi diven en fast bredde på noen hundre px.

Er veldig enig med mattisaas her. Sitter heldigvis på laptopen nå, så kommer ut av lesingen med fortsatt frisk nakke.

Gjør noen endringer med denne her, så blir det enklere for alle å lese siden din:

#outer-wrapper {
font:109% Verdana,sans-serif;
margin:0;
padding:10px;
text-align:left;
}

F.eks. kan du sette inn:

width: 960px;

og endre "margin: 0;" til "margin: 0 auto;"

Prøv dette og se om siden blir enklere å lese i forskjellige skjermoppløsninger.
 

User

New Member
Hva med å ta i bruk UserReport? Analyseverktøyet er for alle som ønsker å forbedre brukeropplevelsen på sine nettsteder, og i tillegg få innsikt i hvem som besøker disse sidene- og det er 100% gratis. Sjekk ut UserReport.com
 
Topp