Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen som kan gi en forklaring på dette?

Zuna

Medlem
:confused:

Jeg har en nettside Zuna | Din daglige kilde til inspirasjon. Jeg følger statistikken for siden med StatPress.

På denne statistikken ser det ut til å være uvanlig mye trafikk til _en_ side, nærmere bestemt Å risikere. Det har vært sånn i flere måneder. De bare kommer opp i statistikken under Last hits med IP, tidspunkt og hvilken side de var inne på.

Men siden disse treffene ikke kommer fra noen søkemotor eller fra noe henvisningsnettsted, og ei heller trykker noen av dem Liker på Facebook eller foretar seg noe annet der inne, så tok jeg whois ip på en del av treffene over en periode. Det ser ut til at alle de merkelige besøkene til denne ene siden kommer fra IP-adresser i utlandet (like land og verdensdeler.)

Noen som har peiling på hva som skjer her? Jeg er ganske sikker på at dette ikke er "ekte besøkende", og det ser heller ikke ut som om google analytics regner med disse.

Kan noen av dere kloke mennesker gi meg en forklaring?
 
Sist redigert:
Skikkelig fin side!:) Er det mange aktive brukere på forumet der? Har ennå ikke funnet et skikkelig godt alternativt / selvutviklingsforum...
 

Zuna

Medlem
Skikkelig fin side!:) Er det mange aktive brukere på forumet der? Har ennå ikke funnet et skikkelig godt alternativt / selvutviklingsforum...

Så utrolig hyggelig å høre! Vi er ikke så mange, og vil veldig gjerne ha nye brukere som kommer med nye tanker og innspill! Det blir fort til at man blir litt snevre på et forum som bare har 5-6 aktive brukere. Så kom, kom - vi trenger flere mennesker med nye tanker!
 
Topp