Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen som vil hjelpe meg med en liten banner?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Heisann dere.
Jeg driver på litt med ITbloggen.info for tiden, og som sikkert mange av dere har fått med dere er jeg mildt sagt elendig på grafikk.
I dette nye simple greiene jeg har laget til sliter jeg med banner..

Det er vel ikke noen av dere som kunne laget til en simpel banner til meg. Den skulle helst ha inneholdt: ITbloggen.info & Din side for IT-informasjon.
Størrelsen.. Ja, helt tullete, men det jeg her sier er rett og slett minst 600x180...

Tusen takk til dere som orker å hjelpe meg med denne biten.. Setter utrolig stor pris på det :)
 

picxx

Well-Known Member
Vil kanskje tro du hadde fått større respons på en slik post om du hadde postet det på NWF (uten å reklamere for andre forum forøvrig), da det ikke skal legges skjul på at det befinner seg en brukerskare der som er endel yngre, og således litt mere villige til å bruke av sin fritid gratis, bare for å vise hvor flinke de er.

Om du ønsker noe mere profft kan jeg høre med kjærringen om hun har tid, men jeg vil tro hun tar en 800-1000.- for et slikt prosjekt.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Okey ;) Jeg skal legge ut en liten tråd på nwf senere idag. Har rett og slett ikke tid nå.
Dette er igrunn kun snakk om en liten "drittbanner" som ikke trenger og være stort.. Selve opplegget er bare at jeg aldri har fått til grafikk i det hele tatt.. :p

Uansett er det ingen umulighet jeg tar kontakt med deg picxx når jeg trenger en banner med litt kvalitet som det blir kalt på godt norsk :)
 
Topp